آیفون تصویری به عنوان یکی از وسایل امنیتی شناخته می شود که کاربرد گسترده ای دارد و عموم افراد طرفدار استفاده از آن در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری می باشند. متأسفانه در گذشته آیفون صوتی از سطح امنیتی خوبی برخوردار نبود و به اشتباه افراد درب را برای افراد ناشناس باز می نمودند. بدین ترتیب سازندگان دستگاه های آیفون را به این فکر واداشت که بتوانند با افزودن صفحه نمایشگر به این دستگاه، امکان نمایش تصویر فرد مقابل درب را برای فرد مهیا می سازد. در این صورت به میزان قابل توجهی از باز نمودن درب برای افراد ناشناس جلوگیری می شود. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی فروش دستگاه های آیفون تصویری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز مشتریان، انواع آیفون تصویری در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

نکات طلایی خرید آیفون تصویری

با توجه به تنوع بالای دستگاه های آیفون تصویری در سطح بازار، افراد به سادگی می توانند متناسب با موقعیت های مختلف بهترین آیفون تصویری را با قابلیت های پیشرفته و امکانات جدید تهیه نمایند. سایز اکثر مانیتورهای آیفون تصویری تکنما موجود در بازار در دسته بندی های اصلی با صفحه نمایشگر 3.5، 4.3، 7 و 10 اینچ ساخته می شوند. البته هر برند توانسته تنها برخی از آنها را در لیست محصولات خود ساخته و به بازار مصرف عرضه نمایند. 

برخی از صفحه های نمایشگر به صورت تاچ یا همان لمسی هستند که در کنار آیفون های تصویری دکمه دار عرضه می شوند. به طور کلی قابلیت های متعددی به نسل جدید دستگاه های آیفون تصویری افزوده شده است و این مسئله باعث گردیده امکان تنظیمات دستگاه برای افراد راحت تر از گذشته صورت گیرد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ به سهولت می توانید متناسب با نیازی که دارید، بهترین آیفون تصویری را همراه با گارانتی تهیه نمائید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()