ترموود نوعی از چوب است که در فرایند حرارت دهی و تیمار کردن در مقابل رطوبت ،باران اسیدی، توفان، فرسودگی ،حشرات موذی و غیره مقاوم است. به دلیل مقاومت و استحکام ترموود در مقابل شرایط محیطی، از این چوب برای بخش‌ های داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود و نمای چوبی زیبا موجب جذابیت هرچه بیشتر از ساختمان ها و محوطه سازی خواهد شد.

به طور کلی چوب ساختاری ناپایداری داشته و در طول زمان این ویژگی منجر به فروپاشی و فرسودگی آن خواهد شد اما با استفاده از حرارت دادن به چوب، ترموود ساخته شده که بسیار مقاوم بوده و با سایر چوب ها متفاوت است. ترموود ایرانی از انواع ترموود هایی هست که قابل رنگ زدن بوده و در زیر ساخت تابلو تبلیغاتی ،در بخش سونا و نمای ساختمان بسیار پر مصرف است.

فروش ترموود ایرانی با قیمت ارزان

ترموود ایرانی دارای ویژگی های بسیار خوب همانند ترموود خارجی بوده و با قیمت مناسب تری در بازار عرضه می گردد. ترموود ها به دلیل ساختار ویژه و محکمی که دارند در مقابل باد و باران مقاوم هستند و در شرایط مرطوب دچار تورم نشده و همچنین به دلیل از بین رفتن بافت مغزی آن ،مناسب برای حشرات نمی باشد. به همین جهت این چوب می تواند سال ها مورد استفاده قرار گیرد و در طی این سال ها و زیبایی و کیفیت خود را حفظ کند. فروش انواع چوب ترموود ایرانی و ترموود خارجی توسط گروه صنعتی Menzo Wood ارائه می شود و متقاضیان خرید با مراجعه به سایت Menzo Wood می‌ توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند.

قیمت ترموود ایرانی

قیمت خرید ترموود فنلاندی و ترموود ایرانی با توجه به فاکتورهایی برآورد می گردد. نوع ترموود مصرفی و رنگ و طرح آن از موارد موثر در قیمت ترموود می باشد. نوع اجرای ترموود و زمان اجرا از فاکتورهای مهم و اصلی در بخش قیمت می باشد، همچنین نصب ترموود نیز از سایر موارد مهم در هزینه ی اجرای ترموود می باشد.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()