در گذشته استفاده از چوب در بخش دکوراسیون خارجی انجام نمی ‌شد ، زیرا چوب در مقابل شرایط محیطی به سرعت فرسوده می ‌گشت و امکان استفاده از سازه های چوبی در محیط های خارجی ساختمان نبود، اما امروزه از چوب ترموود در دکوراسیون خارجی نیز استفاده می شود.

 چوب ترموود نمونه ‌ای از چوب های فرآوری شده است که طی فرآیندی خاص شکل گرفته و این چوب بسیار مقاوم تر از چوب معمولی بوده و به همین جهت در شرایط محیطی مقاوم و ماندگار است. ترموود در برابر شرایط محیطی از قبیل رطوبت ،نفوذ حشرات، باد و باران و غیره مقاوم بوده و می تواند در مدت طولانی از آن استفاده کرد. در ساخت ترموود از چوب درختان مختلف استفاده می شود که چوب درختان زبان گنجشک و کاج بسیار رواج دارد. مجموعه Menzo Wood عرضه ی مستقیم ترموود ایرانی و ترموود خارجی را ارائه می‌کند و متقاضیان خرید انواع ترموود می‌ توانند از طریق سایت گروه صنعتی Menzo Wood خرید و ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهند. کیفیت محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده و به همین جهت همواره مشتریان از خریدشان رضایت دارند.

فروش ترموود با قیمت ارزان

ترموود در طرح و رنگ بندی متنوع به فروش می رسد و برای خرید می توانید به مراکز فروش این نوع چوب مراجعه نمایید البته برخی از مراکز اجرای ترموود را در کنار نیز ارائه می کنند که می توانید خدمات کامل ترموود را از این مجموعه ها دریافت نمایید. فروشندگان زیادی در حوزه ی فروش چوب ترمو مانند فروش ترموود ایرانی و خارجی فعالیت دارند که یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین مراکز توزیع چوب ترموود ، گروه صنعتی Menzo Wood می باشد. محصولات در نظر گرفته شده در این مجموعه با قیمت های بسیار مناسب عرضه می گردد و با خرید اینترنتی می توانید به آسانی سفارش خود را ثبت نمایید.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()