نمای ساختمانی از جمله موارد بسیار مهم در طراحی و زیباسازی ساختمان می باشد. در واقع نماشویی ساختمان یک رکن اصلی و اساسی در ساختمان قلمداد می شود. در هر ساختمان مصالح مختلف استفاده شده است که به مرور زمان نما دچار آلودگی شده و افراد مجبور می شوند برای نماشویی اقدام نمایند. شرکت نماروز شرکتی است که تخصص آن نماشویی ساختمان های مختلف می باشد.  

نماروز انواع خدمات نمای ساختمان را با بهترین کیفیت ارائه می کند. از جمله خدمات مجموعه ی نماروز می توان به صب توری مرغی نورگیر، رنگ آمیزی نمای ساختمان، نصب پیچ  رولپلاک نمای ساختمان، نماشویی ساتمان و... اشاره کرد. این مرکز در جهت جلب رضایت مشتریانش ، خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می کند و تمام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شوند بنابراین برای سفارش به سایت مراجعه نمایید و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

ویژگی های نماشویی مناسب ساختمان

از نکات مهمی که نمارو به آن توجه دارد رنگ ساختمان مورد نظر است. به طور کلی رنگ ها نباید طوری باشند که با خیس شدن و یا حرارت دیدن دچار صدمه دیدن شوند و از اساسی ترین ویژگی هایی که در رنگ آمیزی نما باید توجه ویژه ای به آن شود قابلیت شست و شو می باشد. رنگ ها باید از مرغوبیت کافی برخوردار باشند و کیفیتی داشته باشند که در صورت شستشوی محل آن، حساسیتی نشان ندهند اما نماروز نماشویی را با توجه به ساختمان و متریال ساختمانی در بخش نما انجام می دهد بنابراین از ابزار آلات و مواد شوینده ی مناسب استفاده می کند تا بدون هیچ گونه آسیبی به نما، شستشوی ساختمان انجام بگیرد. در صورتی که قصد آب بندی نمای ساختمان نماشویی ساختمان خاصی دارید بدون شک شرکت نماروز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()