شستشوی نمای ساختمان را می توان از عوامل مربوط به زیبایی های نمای ساختمان به شمار آورد. نمای ساختمان هر طور که باشد با فضای بیرونی در تماس است و در مدت زمان طولانی به دلیل نشست آلودگی ها و گرد و غبار بر روی آن جلوه و زیبایی اش را از دست می دهد. یکی از شرکت هایی که در زمینه  شستشوی نمای ساختمان  فعالیت می کند شرکت نما روز می باشد. نما روز متشکل از تیمی خلاق و با سلیقه است که نمای ساختمان های مختلف را به بهترین شکل ممکن شست و شو می دهد. این شرکت عملیات شستشوی نمای ساختمان را به روش های مختلف و با مواد شوینده مخصوص به انجام می رساند.

کارآمد ترین شیوه شستشوی نمای ساختمان

طبیعتا برای اینکه بر روی نمای ساختمان احاطه داشته باشیم باید با وسایل مخصوص بالا برویم تا دسترسی کامل به آن داشته باشیم. کلایمر، بالابر، طناب و داربست از شایع ترین وسایل مورد نیاز برای بالا رفتن و دسترسی به نمای ساختمان هستند. البته باید توجه داشته باشید که هر یک از روش های ذکر شده ممکن است برای ساختمانی مناسب و برای ساختمانی دیگر نامناسب باشد؛ به طور کلی بستگی به معماری های ساختمان ها دارد. نصب توری مرغی توسط این مجموعه با کیفیت عالی انجام می گیرد. 

نکته مهم این است که استفاده از طناب و بالابر برای ساختمان هایی که دارای پیشانی هستند وجود ندارد. از دیگر نکاتی که باید در جریان شستشوی نمای ساختمان به آن توجه کرد رعایت نکات ایمنی است که نما روز تاکید ویژه ای روی آن دارد. از نظر نما روز روش استفاده از طناب هم راحت تر و هم ایمن تر می باشد و به طور کلی نسبت به روش های دیگر برتر است. همچنین باید توجه داشت که در صورت استفاده از روش های دیگر باید توجه ویژه بر روی امنیت مجری داشت. استفاده از طناب در صرفه جویی زمان و هزینه ها بسیار موثر است.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()