اهمیت شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی، باید به طور معمول ، هر 2 سال یکبار انجام شود. زیرا محصول شیمیایی موجود در آن دارای تاریخ انقضا بوده و در برخی موارد با توجه به کاهش فشار آن، تعمیر و نگهداری و لزوم شارژ مجدد آن، ضروری می‌باشد. علاوه بر این، ماده خاموش کننده با توجه به شرایطی که در معرض آن قرار دارد، ممکن است دچار خرابی‌های خاصی شود! و نیاز به شارژ مجدد کپسول را ضروری سازد. در صورت نیاز به هر گونه خدمات  شارژ کپسول ، می‌توانید با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران، ارتباط گیرید.

هزینه شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ  مجدد یک کپسول آتش نشانی کوچک پودری یک تا سه کیلویی، می‌تواند تقریبا به اندازه خرید یک کپسول جدید هزینه داشته باشد! با این حال می توانیم هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بهتر است یک کپسول جدید را خریداری کرده و یا کپسول قبلی را پر کنیم، مسائل دیگری مانند مسائل زیست محیطی را نیز مدنظر قرار دهیم! در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق‌تر در زمینه هزینه شارژ کپسول آتش نشانی، می‌توانید با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران ، تماس بگیرید.

مرکز خدمات شارژ کپسول‌های آتش نشانی

مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز تهران، به عنوان نهادی که کیفیت کپسول‌های آتش نشانی را کنترل می‌کند، پیشنهاد می‌کند که تعمیر و نگهداری سه ماهه روی این کپسول‌ها انجام شود. متاسفانه از آنجایی که هیچ نظارت و کنترلی از سوی مسئولان وجود ندارد، این عمل توسط مراجعین مورد توجه قرار نمی گیرد. اگرچه شارژ مجدد، طبق مقررات فعلی باید هر 2 سال یکبار برای همه کپسول‌های آتش نشانی شود، با این حال، جهت ایمنی بیشتر، پیشنهاد می‌شود که حداقل سالی یک بار، این کپسول‌ها بررسی و در صورت نیاز، شارژدهی مجدد انجام شود. در نهایت لازم به ذکر است که در صورت نیاز به استفاده از خدمات شارژ کپسول آتش نشانی ، می‌توانید با کارشناسان خدمات ایمنی آتش گریز تهران، ارتباط برقرار نمایید. همچنین بخش پشتیبانی خدمات ایمنی آتش گریز تهران، به صورت تمام وقت آماده رفع کلیه نیازهای اطلاعاتی شما در حوزه شارژ کپسول آتش نشانی در تهران  می‌باشد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()