اجرای شیروانی از روش های رایج برای پوشش سقف به شمار می رود. از متریال متفاوت جهت اجرای شیروانی استفاده می شود و می توان زیبایی نمای دکوراسیون خارجی را بهبود بخشید. امروزه بیش از گذشته عموم افراد علاقه مند به طراحی نمای خارجی ساختمان با طرح سقف شیروانی می باشند. در دهه های اخیر شاهد اجرای سقف شیروانی متناسب با سازه های ویلایی و آپارتمانی می باشیم. یک مجری سقف شیروانی با بررسی تمام جوانب به سهولت می تواند متناسب با منطقۀ جغرافیایی، هزینه ای که مالک ساختمان جهت اجرای این کار اختصاص داده است، بهترین اجرای شیروانی را با متریال سفال، ورق فولادی، سنگ و غیره انجام دهند.  

آراز سقف سال های متوالی است که با استخدام مجریان متعهد و توانمند، تا کنون توانسته اند پروژه های متعددی در حوزۀ اجرا و نصب سقف شیروانی انجام داده و بدین وسیله رضای مشتریان را بیش از پیش جلب نمایند. این مجموعۀ معتبر قادر به اجرای شیروانی با استفاده از ورق گالوانیزه در طرح و رنگبندی متفاوت می باشند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

چند نکتۀ مهم اجرای شیروانی با رعایت اصول کلی

بهترین  مجری سقف شیروانی  متناسب با نوع سازه و موقعیتی که دارد، می تواند به روش های مختلف اجرای شیروانی را انجام دهد. سقف شیروانی فلزی را می توانند به صورت تک بر، چهار بر و چند بر انجام دهند. به طور کلی تفاوت میان اجرای هر کدام از آنها در نحوۀ پیاده سازی و شرایط آب و هوایی ناحیه می باشد. به عبارتی هر کدام از روش ها نحوۀ قرار گرفتن پانل ها را در کنار یکدیگر جهت ایجاد پیوستگی مشخص می کند. با افزایش تعداد پانل ها به سهولت می توانند با ایجاد شیب های ملایم، از نفوذ آب باران به داخل ساختمان جلوگیری نموده که البته به نحوی موجب افزایش قیمت اجرای سقف شیروانی می شود. جهت سفارش دهی و استعلام قیمت اجرای شیروانی می توانید با مهندسین فنی مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()