لوله و اتصالات پلیکا یا PVC از جمله محصولات رایج موجود در بازار به شمار می روند. امروزه کاربرد گستردۀ این نوع محصولات را می توان در مصارف لوله کشی، پوشش های خارجی و محافظتی برای سیم و کابل، لوله تحویل دارو، امور بسته بندی و ... در صنایع مختلف مشاهده نمود. علت استقبال از خرید لوله و اتصالات پلیکا ، کیفیت بالای این نوع محصولات می باشد. در واقع مواد PVC مقاومت بالایی در برابر ضربه، شرایط محیطی، تغییرات دمایی محتویات داخل لوله و اتصالات و استحکام در برابر ساییدگی اشاره نمود.

شرکت نوژان پایپینگ با توجه به نوع فعالیتی که آغاز نموده، توانسته در لیست محصولات مجموعه، امکان خرید انواع لوله و اتصالات پلیکا را با برندهای معروف ایرانی و خارجی برای مشتریان در صنایع مختلف فراهم سازند.

موارد کاربرد لوله و اتصالات پلیکا یا PVC

از دیگر موارد کاربرد عمدۀ لوله و اتصالات پلیکا می توان جهت راه اندازی خطوط لوله کشی آبرسانی درون ساختمان ها اشاره نمود. عمدتاً جهت تولید محصولات پی وی سی از مواد رزین PVC بهره گرفته می شود و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. از ویژگی های مهم لوله و اتصالات پلیکا می توان به مقاومت بالای این نوع تجهیزات در برابر خوردگی، مواد شیمیایی، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر ضربه و ... اشاره نمود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با فروش لوله و اتصالات پلیکا وجود دارد، در این است که برخی از گریدهای لوله و اتصالات PVC برای انتقال آب آشامیدنی و یا آب گرم مناسب نمی باشد. در نتیجه هنگام خرید لوله و اتصالات پلیکا می توانید با کارشناسان فروش گروه نوژان پایپینگ تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی با برندهای معتبر مانند فروش اتصالات upvc پیمتاش فعالیت دارد و محصولاتی با کیفیت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

 شرکت نوژان پایپینگ 

آدرس : تهران -خیابان خیام شمالی-کوچه افخمی-پاساژ110 -زیرزمین -پلاک25

کد پستی : 1114816456

وبسایت .www.upvc-pipe.com

ایمیل: info@upvc-pipe.com

تلفن : 0213390227  همراه:09126155131  تلفکس :02133985237

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()