اتصالات upvc پیمتاش از جمله انواع اتصالات رایج در بازار به شمار می رود. امروزه کاربرد لوله upvc را می توان درصنایع مختلف مشاهده نمود چون از مزایای متعددی برخوردار است. لوله و اتصالات یو پی وی سی پیمتاش در دسته بندی متفاوت عرضه می شود و متناسب با نوع کاربری که می تواند در صنایع مختلف داشته باشند، تهیه می گردد. فروش اتصالات upvc پیمتاش بخشی از مصالحی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت نوژان پایپینگ به عنوان یکی از مراکز معتبر در بازار شناخته می شود و در لیست محصولات مجموعۀ خود امکان خرید اتصالات upvc پیمتاش را فراهم نموده است. قادر به ارائه خدمات نصب سریع، آسان و کم هزینه انواع سیستم لوله کشی یو پی وی سی متناسب با نیاز مشتریان در صنایع مختلف می باشد.

قیمت اتصالات upvc پیمتاش

خرید اتصالات upvc پیمتاش در مدل های مختلف صورت می گیرد چون به طور کلی تولید اتصالات یو پی وی سی بر اساسا استانداردهای اروپایی صورت می گیرد. موارد کاربرد گستردۀ اتصالات یو پی وی سی پیمتاش را می توان در مصارفی همچون تغییر جهت جریان سیالی، راه اندازی انشعابات در مسیر مجزا، کاهش قطر لوله، مسدود نمودن انتهای مسیر یک خط لوله، اتصال به دیگر اتصالات همچون شیرآلات و تجهیزات کمکی مشاهده نمود.

قیمت  خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن و اتصالات upvc پیمتاش به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به مدل، سایز و مشخصات فنی اتصالات یو پی وی سی اشاره نمود. عمدتاً اتصالات یو پی وی سی پیمتاش به صورت رزوه ای و چسبی ساخته می شوند و به راحتی می توان از آنها در مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده نمود. استحکام بالا نسبت به جریان فشار قوی از مهمترین ویژگی های اتصالات upvc به شمار می رود و نسبت به دیگر اتصالات فولادی از قیمت ارزان برخوردار است. جهت خرید انواع اتصالات upvc پیمتاش می توانید با گروه نوژان پایپینگ تماس حاصل فرمائید.

 شرکت نوژان پایپینگ 

آدرس : تهران -خیابان خیام شمالی-کوچه افخمی-پاساژ110 -زیرزمین -پلاک25

کد پستی : 1114816456

وبسایت .www.upvc-pipe.com

ایمیل: info@upvc-pipe.com

تلفن : 0213390227  همراه:09126155131  تلفکس :02133985237

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 732
نمایش همه
علاقه مندی ها ()