با پیشرفت فناوری، اختراع مواد پلی ونیل کلراید یا همان pvc توانسته موفق به تولید پلاستیک نرم شوند. از این رو برخی از مراکز توانستند به صورت تخصصی از مزایای مواد پلیمری جهت تولید انواع لوله و اتصالات upvc استفاده نمایند. علت استقبال از خرید و فروش اتصالات upvc   ، نرم بودن، انعطاف پذیری بالا و قیمت ارزان آنها می باشد. به عبارتی توسعۀ خرید اتصالات upvc در صنایع ساختمانی و همچنین صنعتی می باشد. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی انواع اتصالات یو پی وی سی می پردازیم. جهت خرید انواع لوله و اتصالات upvc و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصارف این نوع محصولات می توانید با کارشناسان فروش شرکت نوژان پایپینگ مشورت نمائید.

خرید اتصالات upvc و موارد کاربرد آنها

خرید اتصالات upvc در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که می توان به اتصالات یو پی وی سی پوش فیت، اتصالات upvc چسبی، زانویی، سه راهی، انواع شیرآلات، چهار راهی، مهره و ماسوره، رنگ و فلنج، کپ، تبدیل، شیر خودکار، شیرتوپی، بوشن، شیر پروانه ای و ... اشاره نمود. در نتیجه صاحبان صنایع مختلف می توانند به سهوت انواع اتصالات یو پی وی سی upvc را در ابعاد و ضخامت متفاوت بر اساس مشخصه های استاندارد تهیه نمایند. خرید اتصالات پلی رود را با بهترین کیفیت از سایت انجام دهید. 

کاربرد گستردۀ انواع اتصالات upvc را می توان در اجرای پروژه های راه اندازی خطوط شبکه های آبرسانی تحت فشار، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، مجموعه های استخر و جکوزی، سیستم های آبیاری، صنایع مواد غذایی، صنعت پتروشیمی، پالایشگاه های نفت و گاز، ایجاد دریاچه های مصنوعی و ... مشاهده نمود. طول عمر بالا، نصب آسان، قیمت ارزان، داشتن استحکام در برابر مواد شیمیایی و کلر، عدم تولید رسوب و زنگ زدگی، امکان آب بندی مطمئن و بهداشتی بودن لوله و اتصالات upvc از مهمترین مزایای این جنس لوله و اتصالات به شمار می روند. جهت سفارش حضوری و یا اینترنتی انواع لوله و اتصالات upvc می توانید با تیم متخصص گروه نوژان پایپینگ مشورت نمائید.

 شرکت نوژان پایپینگ 

آدرس : تهران -خیابان خیام شمالی-کوچه افخمی-پاساژ110 -زیرزمین -پلاک25

کد پستی : 1114816456

وبسایت .www.upvc-pipe.com

ایمیل: info@upvc-pipe.com

تلفن : 0213390227  همراه:09126155131  تلفکس :02133985237

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()