جهت اجرای نقاشی ساختمان نیاز به تهیۀ یک سری ابزارآلات و متریال مناسب می باشد. علاوه بر آنکه فرد تسلط کامل نسبت به مراحل نقاشی ساختمان داشته باشد که در ادامه بیشتر به جزئیات مراحل اصولی  نقاشی ساختمان می پردازیم. رنگ پلاستیک، رنگ روغن، رنگ پتینه، رنگ بلکا، رنگ کنیتکس و ... از جمله رنگ های رایجی است که در امور نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. قلم مو، اسپری رنگ، غلتک، کاردک، بتونه، سمباده و ... برخی از ابزارآلات مهمی هستند که جهت انجام اصولی نقاشی ساختمان به کار برده می شوند.

گروه نقاشی ساختمان عیوضی مجهز به نیروی کار متخصص و مجرب می باشد که آشنایی کامل نسبت به متدهای جدید نقاشی ساختمان دارند. در نتیجه می توانند متناسب با تقاضای مشتریان هر گونه خدمات رنگ آمیزی ساختمان با رنگ روغن، رنگ پلاستیک، کنیتکس و غیره را با ابزارآلات مناسب و متریال با کیفیت انجام دهند.

اجرای نقاشی ساختمان با متدهای جدید

هر کدام از رنگ های که جهت امور نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای خواص ظاهری و ساختاری متفاوت می باشند. در نتیجه متناسب با نوع کاربری که از محیط می شود، یک نقاش ساختمان حرفه ای می تواند مناسب ترین متریال را جهت نقاشی قسمت های سقف، دیوار و یا درب و پنجره استفاده نمایند. به عنوان مثال هنگام اجرای نقاشی ساختمان، جهت نقاشی فضای آشپزخانه استفاده از رنگ روغن گزینۀ مناسبی می باشد چون دارای قابلیت شستشو می باشد و فرد جهت نظافت می تواند از دستمال مرطوب استفاده نماید و به راحتی لکه از روی سطوح نقاشی شده پاک می گردد. البته لازم به ذکر است که قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک ارزان تر از رنگ روغن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای سفارش نقاشی ساختمان در تهران ، می توانید با گروه نقاشی ساختمان عیوضی تماس حاصل فرمائید.

 

گروه نقاشی ساختمان عیوضی

 شماره تماس: 09124783693 - 09374452917

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()