پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی دیگر از مجموعه خدماتی است که توسط گروه نماروز با کیفیت عالی به همشهریان گرامی ارائه داده می شود. هدف از ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، ممانعت از ریزش سنگ نما جهت پیشگیری از بروز حوادث جانی و مالی می باشد. با توجه به ظاهر ساده ای که دارد، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم در نحوۀ نصب  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. انتخاب نوع متریال و تجهیزات کار در ارتفاع برخی از موارد مهم و حساس هستند که جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید در نظر گرفته شود. انتخاب نوع ابعاد پیچ بر اساس ضخامت سنگ نما می باشد و باید بدون آسیب رساندن به سنگ، نصب رولپلاک و پیچ صورت گیرد.  

جهت برآورد هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید با گروه کار در ارتفاع نماروز مشورت نمائید. این مجموعه در ابتدا یک کارشناس فنی و متخصص به محل اعزام می کند و پس از بررسی تمام جوانب کار، راحت تر می تواند محاسبۀ قیمت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را تعیین نماید.

در طی سال ها عوامل متعددی در ریزش سنگ نمای ساختمان دخیل بوده و نیاز به بازسازی وضعیت سنگ نمای ساختمان است. بارندگی های پائیزی و زمستانی، باد و طوفان شدید، تابش مستقیم نور خورشید، زلزله و تغییر دمایی آب و هوا در فصول مختلف سال از جمله موارد مهمی هستند که عامل ترک خوردگی، سستی و ریزش سنگ نمای ساختمان می شود. در نتیجه نیاز به رسیدگی وضعیت نمای ساختمان است و با نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توان از ریزش سنگ نما بر روی عابرین پیاده جلوگیری کرد. هزینۀ مرمت سازی ساختمان کاهش پیدا می کند. جهت برآورد قیمت خدمات نقاشی نما و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با راپل می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()