شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلفی صورت می گیرد که در ادامۀ این مقاله قصد داریم به جزئیات آن بیشتر بپردازیم. نماشویی نقش بسزایی بر روی زیبایی ظاهر ساختمان دارد و از جمله کارهای تخصصی در حوزۀ خدمات ساختمانی به شمار می رود. امروزه همچون گذشته به مسئله طراحی نمای ساختمان اهمیت داده می شود چون طرح نما تأثیر مستقیم بر روی زیبایی و جلوۀ نمای خارجی ساختمان خواهد داشت. شستشوی نمای ساختمان کاری است کاملاً فنی که با استفاده از دستگاه های پیشرفته قابل اجرا می باشد که البته نیازمند به ابزارآلات کار در ارتفاع دارد. دستگاه واترجت و سند بلاست از جمله دستگاه های پرکاربرد در اجرای شستشوی نمای ساختمان به شمار می روند که البته ارتباط مستقیم با جنس مصالح نمای ساختمان خواهد داشت.

گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت دارد و توانسته با بهره گیری از امکانات بروز، خدمات شستشوی نمای ساختمان را در لیست خدمات ساختمانی کار در ارتفاع به مالکین ساختمان ارائه دهند.

با توجه به اینکه نمای ساختمان تأثیر مستقیم بر روی زیبایی ساختمان دارد، روزانه عوامل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد آلودگی و جرم بر روی سطوح نمای ساختمان می گردد. در همین راستا، خدمات شستشوی نمای ساختمان توسط گروه های ساختمانی کار در ارتفاع به مشتریان ارائه داده می شود. آلودگی هوا، دود ناشی از سوختن بنزین خودروها، بارش باران و برف، نصب اعلامیه و ... برخی از مواردی هستند که در کوتاه مدت باعث ایجاد جرم و آلودگی بر روی سطح نمای ساختمان می شود. در نتیجه افرادی که حفظ زیبایی نمای ساختمان برای آنها حائز اهمیت است، از خدمات مراکز ساختمانی جهت اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب مانند  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان بهره می گیرند. جهت دریافت چنین خدماتی می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعه در همان ابتدای کار جهت محاسبۀ قیمت شستشوی نمای ساختمان، کارشناس فنی به محل مورد نظر اعزام می کند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()