جهت تولید میلگرد، ابتدا شمش استنلس استیل را با استفاده از جک هیدرولیکی درون کوره هایی با دمای بیش از هزار درجه سانتی گراد قرار می دادند و در مرحلۀ بعدی با استفاده از جریان گردآبی در راستای نورد در دمای بالا تهیه می شود و سپس از قسمت رول مانندی به سمت مرحلۀ رافینگ عبور داده می شود. تولید میلگرد استیل باعث گردیده تا برخی از صنایع مختلف بتوانند با بهره گیری از این نوع آلیاژ بتوانند کالاهای متعددی را تولید نمایند. ضمن آنکه مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، توانسته اند با بهره گیری از مزایای میلگرد استیل عمر سازه و تجهیزات صنعتی را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. جهت سفارش انواع میلگرد استیل می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ استیل راشا تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی جدول فروش میلگرد استیل که توسط این مجموعۀ معتبر عرضه می شود، به سهولت می توانید مناسب ترین نوع و ابعاد میلگرد را برای سفارش در نظر بگیرید.

خرید اینترنتی میلگرد استیل

به طور کلی کاربرد میلگرد استیل را می توان در اجرای برخی از پروژه های عمرانی، راهسازی، ساختمانی و صنعتی مشاهده نمود. به دلیل مقاومت بالایی که میلگرد استنلس استیل دارد، توانسته اند در مدل و ابعاد متفاوت در دسترس خرید صنایع مختلف قرار دهند. فروش میلگرد استیل در دو مدل میلگرد استیل ساده و میلگرد استیل آجدار صورت می گیرد. البته میلگرد استیل ساده نسبت به میلگرد آج دار مقاومت بیشتری دارد و به سهولت دارای قابلیت تحمل بار مکانیکی بسیار است.

قیمت میلگرد استیل به عوامل متعددی وابسته می باشد که می توان به نوع گرید استیل، میزان قطر و ارتفاع شاخۀ میلگرد اشاره نمود. همچون گذشته شاهد کاربرد گستردۀ میلگرد استیل در اجرای پروژه های مختلف می باشیم. میلگرد استیل ساده دارای سطح بدون درز می باشد که توانسته سطح مقاومت آن را در برابر عوامل مختلف تغییر دهد. جهت تأمین انواع میلگرد ساده در ابعاد استاندارد مانند خرید میلگرد استیل 304  می توانید با مجموعۀ استیل راشا هماهنگی های لازم را انجام دهید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()