رنگ از جمله موادی است که به عنوان پوشش دهنده بر روی سطوح مختلف به کار برده می شود. ضمن آنکه رنگ آمیزی نما و هر سطحی از نمای داخلی ساختمان، جلوه ای خاص به محیط می بخشد. امکان استفاده از کلیۀ متریال رنگ جهت نقاشی نما وجود دارد ولی نکتۀ مهم و کلیدی که در این رابطه وجود دارد، استفاده از رنگ هایی با ماندگاری بالا می باشد که در برابر شرایط محیطی دوام بیشتری داشته باشد. در ادامۀ مقاله به برخی از روش های رنگ آمیزی نمای سنگ، آجر، سیمان، ورق های شیروانی و ... می پردازیم. دلایل متعددی جهت استقبال از خدمات  رنگ آمیزی نما وجود دارد که می توان به جلوه بخشیدن به نمای خارجی ساختمان، افزایش دوام ساختمان و پوشاندن سطوح ترک خورده و حفره های ایجاد شده بر روی سطوح نما اشاره نمود.

رنگ آمیزی نما با رنگ های استاندارد

گروه کار در ارتفاع نماروز سال های متوالی است که در حوزۀ خدمات نمای ساختمانی مانند نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان فعالیت می کند. از نیروی انسانی مجرب و متعهد جهت ارائه خدمات رنگ آمیزی نما بهره می گیرد. جهت سفارش نقاشی ساختمان و تعیین قیمت رنگ آمیزی نما می توانید با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاصل فرمائید، تا ساختمان به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود تا هزینۀ نقاشی نما به صورت تخمینی برآورد گردد.

تنوع رنگ های ساختمانی نسبت به گذشته افزایش یافته است. بنابراین نقاش ساختمان متناسب با موقعیت های مختلف، راحت تر می توانید مناسب ترین رنگ را جهت نقاشی نما استفاده نماید. افرادی که تمایل به نوسازی ساختمان و یا ایجاد تغییر چهرۀ نمای خارجی ساختمان را دارند، می توانند از متریال رنگ با کیفیت پلاستیک، روغن، کنیتکس، بلکا، مولتی کالر و ... استفاده نمایند. در نتیجه گروه ساختمانی نماروز با در اختیار داشتن تجربیات فروان قادر به اجرای رنگ آمیزی نما با طناب و بهترین متریال رنگ می باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()