پروفیل استیل از جمله محصولات فولادی است که در صنعت ساختمانی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت تولید پروفیل استیل از فولاد ضد زنگ استنلس استیل با گریدهای متفاوت استفاده می شود. تفاوت قابل توجهی که میان گریدهای فولاد استنلس استیل وجود دارد، خاصیت بگیر و نگیر بودن آنها می باشد که تأثیر مستقیم بر روی قابلیت ضد زنگ بودن فولاد خواهد داشت. فروش پروفیل استیل در گریدهای متفاوت به صاحبان صنایع کمک می کند که بتوانند به صورت اصولی تجهیزات صنعتی و ساختمانی مورد نیاز را طراحی نموده و بسازند. فروش پروفیل استیل با سطح مقطعی یکسان در اندازه و ضخامت متفاوت در سطح بازار استیل آلات صورت می گیرد.

فروشگاه استیل راشا یکی دیگر از مراکز بزرگ عرضه کنندۀ استیل آلات فعالیت خود را تأسیس نموده و توانسته بر حسب نیاز صاحبان صنایع، انواع پروفیل استیل، میلگرد استیل و ... را بر اساس جدول استاندارد با قیمت مناسب تر از بازار به فروش برساند.  

عوامل تعیین کنندۀ قیمت پروفیل استیل

ابعاد، ضخامت، گرید و اصول استاندارد تولید از جمله موارد مهمی هستند که به عنوان اساس محاسبۀ قیمت پروفیل استیل در نظر گرفته می شوند. از ویژگی های بارز پروفیل استیل می توان به مقاومت بالای این محصولات در برابر حرارت بالا، کاهش دما، مقاومت در مقابل خوردگی و زنگ زدگی، داشتن شکل ظاهری صاف و صیقلی، دوام و طول عمر بالا، قابلیت بازیافت و قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود. در واقع قیمت فروش میلگرد استیل و پروفیل استیل متناسب با دوام و ماندگاری بالایی که دارد، برای صاحبان صنایع بسیار مقرون به صرفه می باشد. امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد پروفیل استیل در صنعت ساختمانی می باشیم که می توان به ساخت درب و پنجره های فولادی، نرده های استیل، پله های فولادی، پایه های اصلی سقف شیروانی و .. اشاره نمود. البته کاربرد آنها در صنایع دیگر نیز ملاحظه می شود. جهت سفارش دهی پروفیل استیل می توانید با کارشناسان فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()