نصب توری مرغی توسط افراد حرفه ای و اهل فن صورت می گیرد. ضمن آنکه نیاز به تهیۀ یک سری امکانات اختصاصی دارد و متناسب با فضای باز و یا بسته می توان از انواع توری مرغی استفاده نمود. عوامل متعددی وجود دارد که هنگام نصب توری مرغی باید در نظر گرفته شود که در ادامۀ مقاله بیشتر به آن می پردازیم. توری مرغی نوعی فنس است که با متریال متفاوت ساخته شده و در اختیار افراد قرار گرفته می شود. این نوع توری با عنوان توری مرغی شهری یافته است چون در گذشته تنها جهت محصور نمودن محوطۀ نگهداری از مرغ ها و پرندگان استفاده می شد ولی با گذشت تعدد مصارف توری مرغی افزایش یافت.

باسابقه ترین مجری نصب توری مرغی

گروه کار در ارتفاع نماروز مجهز به امکانات لازم جهت اجرای خدمات ساختمانی می باشد. با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب، افراد می توانند به سهولت نصب توری مرغی برای پاسیو، بالکن، حیاط خلوت، محوطۀ سبز ویلا و ... را فراهم سازند. بدین ترتیب افرادی که تمایل به محصور نمودن این امکان با ویژگی حالت نورگیر را دارند، می توانند از خدمات مجموعۀ نماروز بهره مند گردند. برای انجام  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان به سایت مراجعه فرمایید.

توری مرغی را با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید می کنند که قابلیت تهیۀ مفتول ها را به صورت خانه های شش ضلعی دارند و به یکدیگر بافته می شوند. دو دسته بندی اصلی از توری مرغی در سطح بازار عرضه می شود که می توان به توری مرغی فلزی و پلاستیکی اشاره نمود. بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، در فضای محیط زندگی و یا کسب و کار اقدام به نصب توری مرغی نموده و از این محیط برای نگهداری پرندگان، حیوانات، پرورش گل و گیاه و ممانعت از ورودی حیوانات و پرندگان به محوطه استفاده نمود. به واسطۀ گروه ساختمانی نماروز، می توانید سفارش نصب توری مرغی فلزی و یا پلاستیکی در تهران را داشته باشید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()