خدمات ساختمانی در دسته بندی های مختلفی به مالکین ساختمان در سطح شهر ارائه داده می شود. نماشویی از جمله خدمات نظافتی ساختمان به شمار می رود و از حساسیت بالایی برخوردار است. گروه نماروز به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات نماشویی ساختمان آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد. اجرای نماشویی بر ارزش گذاری ملک تأثیرگذار می باشد، ضمن آنکه زیبایی و جلوۀ اصلی نمای ساختمان را مجدداً مشهود می سازد. همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که باعث کثیفی سطوح نمای ساختمان می شود و مالکین ساختمان ها تلاش می کنند با بهره گیری از خدمات نماشویی بتوانند کثیفی بوجود آمده برای نما را از سطوح خارجی نما بزدایند.

گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند و توانسته اند با بهره مندی از تجهیزات ایمنی و تجهیزات کار در ارتفاع، بتوانند موفق به اجرای نماشویی با طناب، داربست، راپل و ... گردند.

اجرای فوری نماشویی

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، روش های متعددی جهت اجرای نماشویی وجود دارد که ارتباط مستقیم با طرح نمای ساختمان، جنس مصالح ساختمانی و میزان آلودگی و کثیفی ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان دارد. متناسب با نمای صیقلی و غیر صیقلی و میزان کثیفی ایجاد شده بر روی نما، می توانند از روش های متفاوت نماشویی بهره گیرند. به عنوان مثال جهت نماشویی ساختمان شیشه ای می توان از تی، دستمال مرطوب و اسکاج استفاده نمود. این در حالی است که جهت نماشویی ساختمان سیمانی و سنگ می توانند از دستگاه های واترجت و سند بلاست استفاده نمایند. در این صورت با پاشش فشار قوی آب بر روی سطوح، می توانند آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح را پاکیزه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دهی نماشویی و  خدمات رنگ آمیزی نما می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()