همانطور که می دانید کلیۀ اماکن مجهز به کپسول های آتش نشانی هستند. با در نظر گرفتن این موضوع مهم که حادثه خبر نمی کند و برخی از کپسول های آتش نشانی دارای قابلیت شارژ مجدد هستند، می توانید با مراجعه به مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران، اقدام به شارژ مجدد شارژ کپسول نمائید. شارژ کپسول از جمله مواردی است که باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گرفته شود چون ایجاد آتش سوزی کوچک می تواند صدمات جبران ناپذیری برای مکان های مختلف بوجود آورد.

راه اندازی کلینیک تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی در تهران شرایط مناسبی را برای شما فراهم می آورد که بتوانید در مدت زمان کوتاهی، کپسول های منقضی شده را شارژ مجدد نمائید.   

خدمات ایمنی آتش گریز تهران به صورت حرفه ای در حوزۀ شارژ کپسول های آتش نشانی دی اکسید کربن، پودر و گاز، آب، هیدروژن و ... فعالیت دارد و می توانند در مدت زمان کوتاهی فرایند شارژ انواع کپسول آتش نشانی را انجام دهند.

هزینۀ شارژ انواع کپسول آتش نشانی در تهران

هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی در تهران بر اساس عوامل متعددی منجمله نوع مواد و حجم آنها تعیین می گردد. البته سیاست کاری مجموعه های مختلف می تواند بر روی قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در تهران تأثیرگذار باشد. به عبارتی موارد مهم دیگری همچون اجرت، نوع مواد و حمل و نقل بر روی هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی مؤثر می باشد. مجموعه هایی که مجهز به کپسول آتش نشانی هستند، نیاز به چک نمودن دوره ای برچسب کپسول است که بتوانند کپسول های منقضی را چک نموده و نسبت به شارژ آنها اقدام نمایند.  

خدمات ایمنی آتش گریز تهران به عنوان یکی از مجهزترین مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران است که امکان شارژ فوری کپسول های آتش نشانی را برای مشتریان فراهم می نماید. 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()