فلنج استنلس استیل از پرکاربردترین اتصالات رایج در صنعت به شمار می رود. هدف از طراحی و تولید فلنج استنلس استیل، اتصال سیستم های لوله کشی به یکدیگر بدون نیاز به عملیات جوشکاری است. عموماً در موقعیت هایی که دسترسی به دستگاه جوش نیست، می توان از مزایای فلنج استنلس استیل بهره برد. فلنج ها به دلیل نوع کاربری که دارد، معمولاً از آلیاژ مستحکم ساخته می شوند. اگر نیاز به خرید  فلنج استنلس استیل دارد ولی متأسفانه اطلاعاتی در رابطه با ویژگی آن ها ندارید، می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. فلنج استیل از نظر جنس، رده، ضخامت، کلاس و شکل در طبقه بندی متفاوتی تولید می شود. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که فلنج استنلس استیل می تواند در راه اندازی خطوط لوله کشی داشته باشد، این نوع تجهیزات صنعتی را تهیه نمائید.

گروه تجارت استیل راد به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و عرضۀ مستقیم انواع بهترین لوله و اتصالات استنلس استیل فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز صاحبان صنایع  ، فروش لوله استیل، انواع فلنج استنلس استیل، شیرآلات، اتصالات دنده ای، اتصالات فشار قوی و ... را در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

عوامل تعیین قیمت فلنج استنلس استیل

طراحی فلنج استنلس استیل به شکل دایره ای می باشد و متشکل از حفره هایی جهت اتصال میان شیرآلات، لوله و پمپ ها به یکدیگر می باشد. این نوع قطعات به صورت رزوه ای طراحی شده اند و بدین وسیله از آنها می توان به عنوان آب بند استفاده نمود. استقبال از فروش فلنج استنلس استیل به دلیل تحمل فشار بالای آن می باشد. قیمت فلنج استنلس استیل بر اساس شاخص های سایز و ضخامت آنها تعیین می گردد. هنگام خرید فلنج توصیه می شود، مشخصات فنی ساخت فلنج که بر روی آنها درج شده را مد نظر قرار دهید. جهت سفارش دهی غیر حضوری و حضوری می توانید با مجموعۀ تجات استیل راد تماس حاصل فرمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()