قیمت تیرآهن بر پایۀ وزن و سایز مشخص می گردد. نکتۀ مهم که در حوزۀ خرید و فروش تیرآهن وجود دارد، استفاده از مقاطع آهنی با کیفیت می باشد که تأثیر مستقیم بر روی دوام و مقاومت تیرآهن خواهد داشت. عوامل دیگری همچون برند، حمل و نقل و مسافت بارگیری از موارد مهم دیگری هستند که ناخودآگاه بر روی قیمت تیرآهن در مدل های مختلف تأثیرگذار می باشد. تولید و فروش تیرآهن بر اساس استانداردهای داخلی، روسیه، چین آروپایی و ... تعیین می گردد. بنابراین صنایع مختلف متناسب با نوع سازه و در نظر گرفتن خصوصیات فیزیکی تیرآهن، مناسب ترین تیرآهن را با استانداردهای متفاوت تهیه می نمایند.

بازرگانی آهن میران بر حسب نیاز بازار داخل توانسته موفق به تأمین انواع تیرآهن با مشخصات فنی متفاوت گردد. صنایع مختلف می توانند متناسب با نیاز مجموعۀ خود، انواع تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق، شمش و ... را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

قیمت تیرآهن در بازار آهن آلات

قیمت تیرآهن بر پایۀ سایز، وزن و مدل تعیین می گردد که البته برند تولید کنندۀ تیرآهن نیز بر روی قیمت نهایی تیرآهن تأثیرگذار می باشد. از دسته بندی های اصلی انواع تیرآهن می توان به INP، IPB، IPE، CNP و انواع هاش HEA, HEA اشاره نمود. البته پرفروش ترین آهن آلات ایران در سه دسته بندی هاش، لانه زنبوری و IPE می باشد. به طور کلی قیمت تیرآهن بر اساس خصوصیات فیزیکی، وزن، شیوۀ تولید و موارد کاربرد آن تعیین می گردد.

عوامل متعددی وجود دارد که تأثیر مستقیم بر روی قیمت تیرآهن دارد و توانسته موجب نوسانات قیمت تیرآهن در بازار آهن گردد. با توجه به کاربرد گستردۀ تیرآهن در اجرای پروژه های ساختمانی، جهت محاسبۀ هزینه های ساخت و ساز، باید قیمت میلگرد و تیرآهن در نظر گرفته شود. جهت آگاهی از آخرین قیمت خرید و فروش تیرآهن در بازار تهران می توانید با واحد فروش مجموعۀ آهن میران تماس حاصل فرمائید.

 بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()