کپسول آتش نشانی از جمله وسایل مهم و اساسی در حوزۀ اطفاء حریق می باشد. جهت تشخیص کپسول های آتش نشانی از یکدیگر، باید برچسب درج شده بر روی کپسول را مطالعه نمود. کپسول آتش نشانی دی اکسی کربن و کپسول آتش نشانی تحت فشار دو طبقه بندی اصلی کپسول آتش نشانی به شمار می رود و امروزه کاربرد گستردۀ آن را در امور اطفاء حریق می توان مشاهده نمود. اجزای اصلی کپسول آتش نشانی عبارتند از بدنه، شیر، شلنگ و میلاب می باشد. تفاوت جزئی در نحوۀ کنار هم قرارگیری اجزای تشکیل دهندۀ دو دسته بندی اصلی کپسول آتش نشانی وجود دارد. هنگام خرید کپسول آتش نشانی باید این نکتۀ مهم را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال شیر کپسول آتش نشانی co2 نسبت به کپسول های آتش نشانی تحت فشار دارای وزن و تعداد رزوه های بیشتر می باشد. ضمن آنکه از جنس متفاوتی ساخته شده اند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران به صورت تخصصی در زمینۀ فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، بهترین خدمات را ارائه دهند.

اگر در صدد برای خرید کپسول آتش نشانی هستید، توصیه می کنیم با کارشناسان فنی در این حوزه مشورت نمائید. به بهره گیری از نظر کارشناسی افراد متخصص، می توانید مناسب ترین کپسول آتش نشانی را با حجم استاندارد تهیه نمائید. در حال حاضر امکان خرید و شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز، دی اکسید کربن، فوم، آب و گاز، بیوورسال، هیدروژن و ... برای عموم افراد فراهم می باشد. جهت دریافت لیست قیمت خرید و  خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران  می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()