دریچه کولر یکی از لوازم مهم در ساختمان ها است که به منظور استفاده از کولر و سایر سیستم های تهویه مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه کولر در انواع سقفی و دیواری در بازار عرضه می گردد که باید متناسب با نیاز خود آن را تهیه کنید. انتخاب درست دریچه کولر موجب ایجاد تهویه ی مناسب خواهد شد بنابراین داشتن اطلاعاتی در این خصوص مهم می باشد.

کانال کشی کولر و سیستم های گرمایشی و سرمایشی و استفاد از دریچه کولر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بسیار مهم است که با استفاده ی مناسب از دریچه ها بتوان با حداقل دریچه تهویه ی مناسب را در اتاق ها ایجاد کرد. دریچه کولر های امروزی طوری طراحی شده اندکه علاوه بر استفاده ی آن ها برای سیستم های سرمایشی بتوان از آن در فصل سرما نیز برای سیستم های گرمایشی یز استفاده کرد.

انواع دریچه کولر

انواع دریچه کولر با توجه به کاربرد آن به تولید می رسد و تولیدکنندگان تنوع بالایی را برای این وسیله در نظر گرفته اند تا بتوان بهترین استفاده را از آن داشت.

  • دریچه کولر سقفی
  • دریچه کولر دیواری

انواع این دریچه ها در مدل های مختلف و با سایز های مختلف به تولید می رسد که از انواع آن می توان به نمونه های مشبک و خطی اشاره کرذد. 

فروش دریچه کولر با قیمت ارزان

تهران دما از مراکز تولید کننده ی انواع دریچه کولر می باشد که تنوع بالایی از این محصول را برای شما در نظر گرفته است و به منظور خرید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما در بخش فروش می توانید محصولات مورد نظرتان را تهیه نمایید. تهران دما به جهت عرضه ی مستقیم محصولاتش قیمت های بسیار مناسبی را در نظرگرفته است. و این مجموعه با سال ها سابقه و تجربه ی فراوان در عرضه ی دریچه کولر ، توانسته بهترین محصولات را با سطح کیفی بسیار بالا به مشتریانش ارائه کند. برای سفارش کانال کولر به سایت مراجعه فرمایید.

شرکت تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()