میلگرد استیل 420 از شناخته شده ترین انواع میلگرد رایج در بازار به شمار می رود. استیل گرید 420 به عنوان فولاد نسوز و بگیر معرفی می شود چون دارای خاصیت مغناطیسی است. از دسته بندی میلگردهای بگیر می توان به گریدهای 410، 431 و 420 اشاره نمود. علت مغناطیسی که این محصول دارد، به دلیل غالب بودن عنصر کروم در ساخت این نوع آلیاژ می باشد که امکان جذب آهنربا را میسر می سازد. فروش  میلگرد استیل 420 در سطح بازار ضرورت دارد چون کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون مقاومت بالایی نسبت به اصطکاک و ساییدگی دارد.

مجموعۀ استیل راشا از دیگر مراکز معتبر در زمینۀ پخش میلگرد استیل، پروفیل استیل و ... همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند بر حسب نیاز صنایع، محصولاتی با کیفیت تأمین و عرضه نمایند.

خرید میلگرد استیل 420 با قیمت آنلاین

میلگرد استیل 420 همان شمش آلیاژ استیل است که جهت مصارف خاصی همچون شفت استیل به کار برده می شوند. از روش های تشخیص میلگرد استیل 420 از 304، استفاده از یک آهنربا می باشد که همانطور که در ابتدا گفته شد، میلگرد بگیر دارای خاصیت مغناطیسی است. عناصر اصلی تشکیل دهندۀ این نوع میلگرد عبارتند از کروم، گوگرد، منگنز، کربن، فسفر و ... می باشد که میزان کروم نقش تعیین کننده ای بر روی خواص آلیاژ استیل خواهد دارد می تواند به آلیاژ خواص مغناطیسی ببخشد. فروش میلگرد استیل 304 از طریق سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

کاربرد میلگرد استیل 420 را می توان در اجرای پروژه های مختلف مشاهده نمود. از معایب این نوع میلگرد می توان به مقاومت پایین آن در برابر مواد خورنده اشاره نمود و نسبت به فولادهای استنس ضد زنگ، از استحکام کمتری برخوردار است ولی دارای خواص مکانیکی بالایی می باشد. کاربرد عمدۀ این نوع میلگرد را می توان در امور کارگاه های ریختگری مشاهده نمود. جهت استعلام قیمت روز میلگرد استیل 420 می توانید با واحد فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()