میلگرد استیل 304 از دسته بندی میلگردهای استیل نگیر به شمار می رود چون دارای خاصیت ضد مغناطیسی است. این نوع میلگرد استیل به دلیل ساختاری که دارد، جهت ساخت و ساز تجهیزات، دستگاه، قطعات و سازه هایی که با رطوبت در ارتباط هستند، گزینۀ مناسبی می باشد چون مقاومت بالایی در برابر آب دارد و مانع از زنگ زدگی میلگرد می شود. فروش میلگرد استیل 304 بیش از سری 400 مورد استقبال قرار گرفته می شود و طبیعتاً قیمت بیشتری خواهد داشت.

مجموعۀ استیل راشا از جمله مراکز معتبر و شناخته شده در زمینۀ واردات و توزیع محصولات خام استیل استنلس فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز صنایع مختلف، انواع میلگرد استیل با گریدهای 304 و 420 تأمین و بر اساس جدول با قیمت مناسب عرضه نمایند.

ویژگی های مهم میلگرد استیل گرید 304 یا نگیر

به طور کلی میلگرد استیل در 4 دسته بندی اصلی میلگرد استیل نگیر، بکیر، آلیاژی و نسوز تولید می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع پروژه هایی که انجام می دهند، اقدام به خرید میلگرد 304 نمایند که دارای خاصیت نگیر و ضد زنگ می باشند. در واقع این نوع آلیاژ به دلیل خاصیتی که دارد از دوام بالایی برخوردار است و جهت ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

کاربرد گستردۀ میلگرد استیل سری 300 را می توان در صنایع مواد غذایی، ساختمان سازی، تولیدات نفت، گاز و پتروشیمی، ساخت دستگاه های همزن صنعتی، صنعت کشتی سازی، نظامی و ... مشاهده نمود.

با مراجعه به سایت استیل راشا، می توانید با مشاهدۀ جدول قیمت فروش میلگرد استیل 420  و میلگرد استیل 304 و دیگر محصولاتی که توسط این مجموعۀ معتبر عرضه می شود، پس از بررسی تمام جوانب کار و استعلام قیمت آنلاین، محصولات خام استنلس استیل را از جمله پروفیل، میلگرد، لوله استیل و ... را با مشخصات فنی استاندارد تهیه نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()