آیفون تصویری به عنوان سیستم ارتباطی بین داخل و خارج ساختمان جهت ارتباط با شخصی است که مقابل درب ورودی ساختمان قرار دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید ندانستن شخصی که در مقابل درب ورودی ساختمان حضور دارد، از مهمترین دغدغه ها به شمار می آمد. با گذشت زمان و بهره مندی از فناوری روز توانستند به تدریج، پس از آیفون صوتی،  آیفون تصویری را طراحی و به بازار عرضه نمایند. امروزه افراد به راحتی می توانند، هنگام زنگ زدن درب منزل، شخص مراجعه کننده را شناسایی نموده و بدین وسیله از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری کنند. فروش آیفون تصویری در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد و ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به مشخصه های مهم یک آیفون تصویری خوب و ارزان بپردازیم.

فروشگاه آکام سازه یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش آیفون های تصویری با برند ایرانی به فعالیت خود، همچنان ادامه می دهد. آیفون تصویری تکنما از جمله محصولات این مجموعۀ معتبر به شمار می رود و توانسته اند مدل های متنوعی از این برند را همراه با خدمات پس از فروش به شما مشتریان گرامی ارائه دهند.

قابلیت های افزوده به آیفون تصویری

همانطور که از عنوان این دستگاه مشخص است، دادۀ تصویری را علاوه بر دادۀ صوتی انتقال می دهد و فرد با تصویری که به واسطۀ دوربین تعبیه شده بر روی پنل خروجی آیفون تصویری، شخص مقابل درب را مشاهده نماید. حافظه، قابلیت انتقال تماس با واحدهای دیگر، پشتیبانی برای باز کردن درب پارکینگ، قابلیت قفل صفحۀ نمایشگر، قابلیت تنظیم صدای زنگ و رنگ تصویر از جمله مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای دستگاه های آیفون تصویری به شمار می روند. هنگام خرید آیفون تصویری تکنما از طریق فروشگاه اینترنتی آکام سازه، می توانید پس از بررسی دقیق محصولات فروشگاه، با قیمت ارزان همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، مناسب ترین آیفون تصویری را سفارش دهید.

فروشگاه آکام سازه 

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871      شماره تماس : 02166031291

کارشناسان فروش :

09122607175

مدیریت :

09129743438

 صاحب امتیاز سایت : آقای امیر نوروزی - 09121677089 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()