اتصالات از مهمترین قطعاتی است که هنگام راه اندازی خطوط لوله کشی سیالات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. اتصالات فشار قوی استنلس استیل یکی از دسته بندی های مهم قطعات اتصالات استنلس به شمار می رود. هدف از کاربرد اتصالات، افزودن قابلیت تغییر مسیر در خط لوله کشی می باشد و می توان یک شبکه با انشعابات مختلف ایجاد نمود. همانطور که می دانید جریان سیالات در داخل خطوط لوله کشی به صورت ضعیف و یا قوی صورت می گیرد. در این صورت افرادی که قصد پیاده سازی خطوط لوله کشی را دارند، می توانند اقدام به خرید اتصالات فشار قوی استنلس استیل نمایند.

گروه تجارت استیل راد در لیست محصولات فروشگاه توانسته موفق به تأمین و عرضۀ انواع اتصالات فشار قوی استنلس استیل در کنار لوله استیل، شیرآلات استیل، فلنج استنلس و ... در مدل های مختلف گردد.

مزایا و موارد کاربرد اتصالات فشار قوی استیل

کاربرد اتصالات فشار قوی استنلس استیل را می توان در صنایع شیلات، صنایع مواد غذایی، راه اندازی سیستم تصفیه آب و فاضلاب و ... مشاهده نمود. در ادامه به برخی از انواع اتصالات فشار قوی استنلس استیل می پردازیم تا بیشتر با این نوع قطعات صنعتی آشنا شوید. فروش فلنج استنلس استیل از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

زانویی، سه راهی، چپقی، مغزی، بوشن، تبدیل، مهره ماسوره، سوکولت، تردولت و نیپل از جمله انواع اتصالات فشار قوی استنلس استیل به شمار می روند که جهت راه اندازی خطوط لوله کشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سیکل فشار و حرارت از جمله موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید اتصالات فشار قوی استنل استیل خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت اتصالات فشار قوی می توانید با واحد فروش مجموعۀ تجات استیل راد تماس حاصل فرمائید و به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید محصولات مورد نیاز خود را جهت راه اندازی خطوط لوله کشی تهیه نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()