میلگرد به عنوان یکی از فرآورده های حاصل از آلیاژ های صنعتی می باشد. فروش  میلگرد استیل بخش اعظمی از نیاز بازار را به خود تخصیص داده است. مجموعۀ استیل راشا به دلیل کاربرد گسترده ای که میلگرد استیل در صنایع مختلف دارد، این مقالۀ کوتاه را به منظور افزایش سطح آگاهی شما فراهم نموده است. عمدۀ میلگردهای استیل از گریدهای سری 200، 300 و 400 تهیه می شود و دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به یکدیگر می باشند. بدین ترتیب متناسب با نوع پروژه های مختلف می توان از مزایای میلگرد استیل ضد زنگ استفاده نمود.

خرید میلگرد استیل ضد زنگ و مزایای آن

همانطور که می دانید استفاده از میلگرد استیل ضد زنگ، باعث افزایش دوام سازه می شود. به طور کلی میلگرد استیل با گرید سری 300 مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و به نوعی مانع از اکسیداسیون میلگرد می شود. به همین دلیل کاربرد گستردۀ این میلگرد را می توان در اجرای پروژه های ساخت و ساز و همچنین ساخت تجهیزات صنعتی که ارتباط مستقیم با سطوح مرطوب دارند، استفاده نمود.

میلگرد استیل استنلس 304 و 316 از جمله رایج ترین گریدهای این نوع میلگرد محسوب می شوند و می توان از آنها در اجرای پروژه های مختلفی استفاده نمود. از دیگر ویژگی های مهم میلگرد استیل ضد زنگ می توان به مقاومت بالای آنها در برابر عملیات حرارتی همچون جوشکاری، پلاسما، تنگستن و متال اسپری اشاره نمود.

عمدۀ کاربرد میلگرد استیل در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع مواد غذایی، صنعت ساختمان سازی و ... می باشد. بدین وسیله صنایع مختلف می توانند از مزایای این نوع میلگرد با دوام جهت افزایش ماندگاری تجهیزات صنعتی و سازه ها استفاده نمایند. جهت استعلام قیمت آنلاین میلگرد استیل مانند قیمت خرید میلگرد استیل 304  می توانید با دفتر فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()