کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از وسایل مهم و کاربردی است که از آن در امور خاموش کردن آتش استفاده می کنند. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران توسط برخی از مراکز ارائه داده می شود. کپسول های آتش نشانی در کلاس های مختلف تولید می شود تا کاربری خاص خود را متناسب با نوع مواد اشتعال زا داشته باشد. خدمات ایمنی آتش گریز تهران به عنوان یکی از مراکز حرفه ای در حوزۀ فروش و  شارژ کپسول آتش نشانی در تهران  همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشند.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی پودری در تهران

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی پودری در تهران بر اساس حجم کپسول صورت می گیرد. امروزه تمام اماکن و ساختمان ها موظف به تجهیز نمودن مجموعۀ خود به کپسول آتش نشانی هستند. با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند، ممکن است چند سال از کپسول آتش نشانی استفاده نشود. در این صورت نیاز به شارژ کپسول است که بتوان محتویات داخل کپسول را مواد منقضی شده تعویض نمود.

جهت شارژ کپسول آتش نشانی ، نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص است که بتوانند به صورت اصولی پروسۀ شارژ کپسول را انجام دهند. در حال حاضر مراکز شارژ کپسول آتش نشانی در تهران با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند از آن استفاده نمایند. کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، کپسول فوم و ... از جمله انواع کپسول موجود در بازار است. جهت کسب هر گونه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()