داربست از جمله سازه های موقتی است که با استفاده از تجهیزات خاص برپا می شود و به عنوان تکیه گاه در برخی از صنایع مورد استفاده قرار گرفته می شود. نصب داربست در کنار سازه های ساختمانی به منظور انجام عملیات های مختلفی از جمله ظاهرسازی، تعمیرات، نقاشی ساختمان، نصب نما و ... صورت می پذیرد. جهت دسترسی به ارتفاع نیاز به استفاده از ابزارآلات مناسب همچون داربست فلزی است که کارگران بتوانند بر روی سکوی داربست قرار گرفته و سپس عملیات مورد نظر خود را به صورت کاملاً ایمن انجام دهند.

شرکت داربست دلتا به صورت تخصصی در حوزۀ  نصب داربست فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما همشهریان گرامی می باشند. این مجموعه معتبر متناسب با کاربری های مختلف، می توانند نصب داربست را به روش های مختلف انجام دهند.

نصب داربست در مدت زمان کوتاه

نکات متعددی در حوزۀ نصب داربست وجود دارد که در این مقاله به برخی از موارد مهم آن می پردازیم تا بیشتر با کاربرد این داربست فلزی آشنا شوید. لازم به ذکر است که جنس داربست بای فلزی باشد که مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده داشته باشد. اتصالات و لوله های داربست با ضخامت متفاوت ساخته می شوند تا ظرفیت بالایی برای تحمل بار داشته باشند. خرید داربست فلزی را از سایت داربست دلتا انجام دهید.

نصب داربست مثلثی، نصب داربست چکشی ستاره ای، داربست پایه دار، نصب داربست سازه های غرفه و ... برخی از روش های نصب داربست به شمار می روند که توسط متخصصین و مجریان حرفه ای صورت می پذیرد. موارد متعددی در خصوص نصب داربست وجود دارد چون ارتباط مستقیم با نوع کاربری سازه دارد. اجرا و نصب داربست فلزی به صورت مرحله ای صورت می گیرد و تحت نظارت افراد حرفه ای انجام می گیرد. از طریق مجموعۀ داربست دلتا می توانید از تخصص و تجربیات این مجموعه در خصوص نصب داربست فلزی استفاده نمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()