از اوایل قرن 21 کاربرد داربست فلزی بیش از داربست چوبی مورد استقبال قرار گرفت و از آن در اجرای پروژه های مختلف ساخت و ساز و همچنین ایجاد سازۀ موفق غرفه مانند استفاده می نمایند. داربست کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون با استفاده از این سازه می توان در مدت زمان کوتاهی به قسمت های بالای ساختمان دسترسی پیدا کرد. عمدتاً کاربرد گستردۀ داربست فلزی در صنعت ساخت و ساز می باشد. به طور کلی کارهایی که در ارتفاع صورت می گیرد نیازمند به نصب داربست فلزی دارد که بتوان از آن در امور مختلف استفاده نمود. داربست امکاناتی در اختیار کارگران قرار می دهد که بتوانند مکانی ایمن برای انجام کارهای ساختمانی داشته باشند.

داربست دلتا به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تهیه و نصب داربست فلزی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد. کرایه، فروش و نصب داربست فلزی از مهمترین خدمات این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

شیوۀ نصب داربست فلزی

نکات متعددی در حوزۀ نصب داربست فلزی وجود دارد چون متناسب با نوع کاربری که صنایع مختلف دارند، باید مناسب ترین روش جهت نصب داربست فلزی در نظر گرفته شود. صنایع مختلفی از جمله صنایع تبلیغات، صنعت ساختمان سازی، راه اندازی نمایشگاه های موقت و ... از جمله مواردی هستند که اجرای داربست فلزی لازم و ضروری می باشد. عمدتاً نصب داربست فلزی به منظور اجرای پروژه های تعمیراتی و نقاشی ساختمان در حوزۀ ساخت و ساز صورت می گیرد.

جهت اجرای برخی از پروژه ها شاهد پیاده سازی داربست فلزی پایه دار می باشیم چون اجرای این نوع داربست نیاز به صرف زمان اندک دارد که البته تنها تا سه ردیف می توان سکوی داربست را اجرا نمود. مجموعۀ داربست دلتا به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات نصب  داربست در تهران در اجرای پروژه های مختلف آمادۀ خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()