با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند با تهیۀ قالب جایگزین یونولیت بتوانند راهکاری مفید در صنعتی ساختمان سازی به وجود آورند. در واقع خرید قالب جایگزین یونولیت توانسته شرایط را برای استخدام نیروی انسانی کمتر فراهم سازد و به نوعی زمان اجرای پروژه کاهش پیدا کرده است. از مهمترین ویژگی های قالب جایگزین یونولیت می توان به وزن قالب، نحوۀ باز و بسته کردن قالب، نحوۀ حمل و نقل آن و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

 مجموعه تجهیزات ساختمانی مفتخر است که توانسته با بهره گیری از فناوری روز کشورهای توسعه یافته را در سطح کشور بومی سازی نموده و امکان خرید قالب جایگزین یونولیت را برای صنایع ساختمان سازی فراهم سازد. علاوه بر آنکه انواع قالب سقف وافل و سیستم شوت نخاله را به صورت کاملاً مکانیزه، با کاربری استاندارد انجام دهد.

مزیت خرید قالب جایگزین یونولیت

به طور کلی جهت ساختمان سازی بتن از یونولیت استفاده می شود ولی با گذشت زمان به مضرات کاربرد یونولیت که مقاومت پایین در برابر آتش سوزی، جذب آب بتن سقف، عدم استحکام آن مواردی از این قبیل اشاره نمود. بنابراین برخی از مراکز تلاش نموده اند که در حوزۀ طراحی و ساخت قالب جایگزین یونولیت فعالیت کنند. با به کارگیری از این نوع قالب بجای یونولیت حین ساختمان، توانسته اند سرعت اجرای کار را تسریع ببخشند. علاوه بر آنه هزینه های تهیۀ یونولیت ساختمانی کاهش پیدا کرده است. بنابراین اکثر شرکت ها و مجریان پروژه های ساختمانی توانسته اند با قیمت قالب جایگزین یونولیت، بتوانند از وزن ساختمان های جدید نسبت به روش های قدیمی بکاهند. فروش قالب جایگزین یونولیت عرض 65 از طریق سایت انجام می گیرد.

قیمت قالب جایگزین یونولیت به عوامل متعددی از جمله ابعاد، ضخامت و جنس آلیاژ به کار رفته در ساخت قالب اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان مرکز تجهیزات ساختمانی تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت، می توانید قالب مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 تجهیزات ساختمانی

آدرس : تهران - کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج - خیابان بیست و پنجم - روبروی موزه خودرو های تاریخی

ایمیل: info@tajhizatsakhtemani.com

تلفن دفتر مرکزی:

02147626240

مشاوره 24 ساعته:

 09124710115

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()