پوکه معدنی نوعی سنگ است که به دلیل داشتن بافت متخلخل از وزن پایین برخوردار است و از مزایای متعددی برخوردار است. پوکه معدنی رضایی در ادامه قصد دارد به ویژگی و موارد کاربرد پوکه های معدنی بپردازد. در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین ابعاد پوکه معدنی را برای مصارف گوناگون تهیه نمائید. فروش پوکه معدنی در ابعاد مختلف صورت می گیرد که می توان به پوکه معدنی عدسی، فندوقی، بادامی، گردویی، نخودی، ماسه ای و ... اشاره نمود. البته قیمت پوکه معدنی بر اساس وزن بسته بندی، محل استخراج و ابعاد آنها مشخص می گردد. صنایع مختلف می توانند متناسب با نیازی که دارند، پوکه های معدنی مناسبی را تهیه نمایند.

موارد کاربرد و ویژگی های مهم پوکه معدنی

پوکه های معدنی از نظر شکل ظاهری تفاوت قابل توجهی نسبت به دیگر انواع سنگ موجود در بازار دارد. بدین وسیله کاربرد گستردۀ این نوع سنگ را می توان در اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی و ساختمانی مراجعه نمائید. پوکه معدنی دارای بافت سخت ولی با حفره های خالی می باشد که موجب کاهش وزن این سنگ شده است. قیمت پوکه معدنی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیت، می توانند مناسب ترین ابعاد پوکه معدنی را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

کاربرد پوکه معدنی ماسه ای، نخودی و عدسی را می توان در امور ساخت و ساز و جهت بتن سازی سبک مشاهده نمود. البته از پوکه معدنی جهت ساخت بلوک سبک، کف سازی، زهکشی گلدان ها، روسازی سازۀ تونل، فرآیند تصفیه کننده آب و فاضلاب و ... نیز استفاده می شود. جهت آگاهی از  قیمت پوکه معدنی با بسته بندی های متفاوت می توانید با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع پوکه معدنی به صورت کیسه ای می باشد و می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()