سرامیک، سنگ، آجر، گرانیت و ... برخی از مصالح ساختمانی هستند که جهت اجرای نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به اینکه، این نوع مصالح می توانند متناسب با عوامل مختلف دچار آسیب دیدگی شوند، خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط برخی از گروه های ساختمانی به مالکین چنین ساختمان هایی ارائه داده می شود. طبیعی است که هر چه از عمر یک سازه می گذرد، عوامل طبیعی و انسانی می تواند به نوعی بستر را برای تخریب بنا فراهم آورد. ساختمان سنگ نما پس از گذشت سال ها، ممکن است سست شده و دچار ترک خوردگی و یا ریزش شود. از این رو انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند بهترین اقدام برای این اتفاق خطرناک محسوب شود.

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با ابزارآلات کار در ارتفاع

به منظور اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به تهیۀ یک سری ابزارآلات ساختمانی و همچنین تجهیزات ایمنی است. با بهره گیری از این چنین امکاناتی فرد می تواند دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشد و به سهولت بتواند اجرای پیچ و رولپاک سنگ نما را انجام دهد. شرایط آب و هوایی همچون بارش باران، وزش باد و طوفان با گذشت زمان باعث سست شدن مصالح نمای ساختمان می شود. هر لحظه امکان ریزش مصالح نما بر روی زمین وجود دارد. حین اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانند آب بندی و عایق کاری مصالح نما را پیش از اینکه آسیب جدی تر شود، صورت می پذیرد. جهت جلوگیری از این اتفاق خطرناک نیاز به رسیدگی وضعیت نمای ساختمان است و گروه ساختمانی نماروز با تأمین امکانات لازم، اقدام به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب می نمایند.

گروه کار در ارتفاع نماروز با کسب تجربیات فراوان تا کنون توانسته خدمات ساختمانی گسترده ای را با استفاده از تیم کار مجرب جهت ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما سنگ، آجر و دیگر مصالح ساختمانی انجام دهد. شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان یکی از خدمات بسیار عالی این مجموعه می باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()