آب بندی نمای ساختمان به نوع مصالح ساختمانی که در قسمت نما مورد استفاده قرار گرفته است، بستگی دارد. این مقاله به صورت اختصاصی به موضوع مهم شیوه های عایق کاری نمای ساختمان می پردازد چون عامل اصلی جهت مقاوم سازی نمای خارجی ساختمان به شمار می رود.

عوامل متعددی وجود دارد که موجب مشکلات نم در ناحیۀ نمای ساختمان می شود. بنابراین استفاده از چسب و مواد مخصوص جهت اجرای آب بندی نمای ساختمان، می تواند بهترین راهکار برای از بین بردن درز و ترک های ایجاد شده بر روی سطوح نما گردد. پیش از ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان ، توسط مجریان گروه کار در ارتفاع نماروز تمام جوانب سطوح نمای ساختمان به طور دقیق مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود تا بتوانند متناسب با مصالح نما بتوانند از متریال با دوام جهت آب بندی نمای ساختمان استفاده نمایند.

نکات مهم ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان

مسائل متعددی در رابطه با شیوه های اجرای آب بندی نما وجود دارد و در نظر گرفتن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ، شیشه، ورق کامپوزیت، سنگ، سرامیک و ... برخی از انواع مصالح موجود در بازار هستند جهت طراحی و ساخت در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عوامل طبیعی از جمله باد و طوفان، بارش باران و برف، زلزله و ... بر روی سست شدن مصالح نمای ساختمان، ایجاد ترک و نم بر روی نما تأثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل جهت جلوگیری از افزایش شدت نفوذ پذیری رطوبت در نمای ساختمان می توان از مزایای خدمات آب بندی نمای ساختمان بهره گرفت.

جهت آب بندی نمای ساختمان با طناب می توان با در نظر گرفتن جنس مصالح ساختمان، اجرای آب بندی نمای ساختمان از چسب های پلی یورتان، سیلیکونی و یا آکریلیک استفاده می نمایند. گروه ساختمانی نماروز با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ خدمات نمای ساختمان مانند خدمات شستشوی نمای ساختمان ، به سهولت می توانند مشکلات فنی ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان را با قیمت ارزان مرتفع نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()