نصب توری مرغی به منظور محصور نمودن فضایی از دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم به جزئیات مراحل نصب توری مرغی می پردازیم چون کاربرد گسترده ای دارد. امروزه سبک طراحی نمای ساختمان تغییرات قابل توجهی نموده است و ساختمان های بلند مجهز به پاسیو یا بالکن هستند و بدین وسیله می توانند جهت نگهداری پرندگان و یا پرورش گیاهان از این محیط استفاده نمایند. سبک معماری ساختمان برای حفظ پاسیو در نمای دکوراسیون موجب شیک شدن نمای ساختمان می شود. ضمن آنکه بسیار کاربردی است ولی متأسفانه دسترسی به این محل برای پرندگان و یا حیوانات وجود دارد. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با نیاز ساکنین ساختمان توانسته اند شرایط را برای  نصب توری مرغی  برای پاسیو، بالکن، حیاط و دیگر قسمت های فضای باز و بسته فراهم آورند.

معرفی انواع توری مرغی

پیش از نصب توری مرغی، توجه به یک سری نکات مهم ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر توری مرغی خواهد داشت. به طور کلی جهت نصب توری مرغی از دو محصول توری مرغی پلاستیکی و فلزی می توان استفاده نمود. به طور کلی با انتخاب جنس مناسب می توان مانع از ورود پرندگان به محیط شود.

به عنوان مثال متناسب با فضای باز، نصب توری مرغی فلزی گزینۀ مناسب تری می باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی، زنگ زدگی و تابش نور خورشید خواهد داشت. بالعکس جهت محصور نمودن فضایی در محیط منزل می توان از خدمات نصب توری مرغی پلاستیکی استفاده نمود چون در معرض نور آفتاب، بارش باران، برف و مواردی از این قبیل قرار گرفته نمی شود. بدین وسیله صرف حداقل هزینه برای سفارش اجرای نصب توری مرغی پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت سفارش شستشوی نمای ساختمان و نصب انواع توری مرغی برای پاسیو و می توانید از خدمات گروه ساختمانی نماروز استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()