اجرای شیروانی جهت ساخت سقف ساختمان با متریال متفاوت صورت می گیرد. مجموعۀ آراز سقف این پست را در راستای آشنایی هر چه بیشتر شما با نحوۀ اجرای شیروانی تهیه نموده اند. اکثراً سقف شیبدار متناسب با شرایط آب و هوای بارانی و کوهستانی ساخته می شود تا بدین وسیله بتوانند از نفوذ باران و برف به داخل سازه جلوگیری کنند و به نوعی کمتر برف بتواند بر روی سقف انباشته شود. به دلیل طراحی فوق العاده زیبایی که اجرای شیروانی دارد، نظر عموم افراد را به خود جلب نموده است و امروزه شاهد  اجرای شیروانی در تمام شرایط اقلیمی در مناطق مختلف می باشیم. ضمن آنکه اجرای سقف شیروانی توسط مجریان متخصص و آموزش دیده صورت می پذیرد.

آراز سقف از ابتدا فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و ساخت سقف شیروانی آغاز نموده است. بدین وسیله مجموعه های مختلف با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند از این شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و متناسب با هر نوع مصالح ساختمانی، اجرای انواع شیروانی را با قیمت مناسب انجام دهند.

نکات مهم اجرای شیروانی

جهت اجرای شیروانی فاکتورهای متعددی از جمله شرایط اقلیمی، طراحی نما، شیوۀ نصب شیروانی، زمان پایین اجرا و ... در نظر گرفته می شود چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر سقف و همچنین حفظ زیبایی ظاهر آن خواهد داشت. در ادامه متن به برخی از موارد مهم نحوۀ اجرای شیروانی ساختمان ویلایی و آپارتمانی می پردازیم. سفال، ورق فلزی، سرامیک و کاشی از جمله مصالح رایج در امور ساخت شیروانی محسوب می شوند. نمای سقف شیروانی به نوعی موجب هویت بخشی به نمای خارجی ساختمان می شود و اینکه می توان نمای ساختمان را شیک و زیبا تزئین نمود. امروزه طراحی معماری ساختمان تغییرات چشمگیری نموده است و جهت اجرای شیروانی نیاز به فراهم نمودن زیرسازی کار است.

توسط مجموعۀ آراز سقف به عنوان مجری سقف شیروانی ، اجرای سقف شیروانی در طرح های متنوع و شکیل امکان پذیر می باشد و می توان جلوه ای خاص به نمای خارجی ساختمان بخشید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()