روش های متعددی جهت  شستشوی نمای ساختمان وجود دارد و تکنسین کار متناسب با جنس مصالح نما و میزان جرم سطوح، مناسب ترین شیوۀ نماشویی را انتخاب می نمایند. آلایندگی هوا متأسفانه به دلیل فعالیت کارخانجات، دود وسایل نقلیه، باران های آلوده، گرد و غبار و غیره در سطح شهر بسیار است و این مسئله موجب آلودگی بر روی سطوح نمای ساختمان می شود و از زیبایی نمای ساختمان می کاهد. در حال حاضر مهم نیست که جنس مصالح نمای ساختمان چیست چون با استفاده از راهکارهای مناسب می توان شستشوی نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

گروه کار در ارتفاع نماروز، به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در حوزۀ فعالیت های ساختمانی در سطح شهر به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعۀ معتبر با کسب تجربیات فراوان و همچنین استفاده از نیروهای متخصص قادر به ارائه هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع همانند شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست، بالابر و غیره می باشند.

شستشوی نمای ساختمان غیر صیقلی

اگر بخواهیم ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان را طبقه بندی نمائیم، می توانیم به روش و جنس مصالح نما اشاره نمود. شیشه،   شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان ، بتن سیمانی، سنگ و ... از جمله مصالح ساختمانی هستند که جهت ساخت نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت نظافت و نماشویی هر کدام از آنها نیاز به اجرای روش متفاوت است که در ادامه بیشتر بدان می پردازیم.

جهت شستشوی نمای ساختمان غیر صیقلی استفاده از دستگاه واترجت و سند بلاست که با فشار بالا آب بر روی سطوح پاشیده می شود، به راحتی می توانند آلودگی های موجود بر روی سطوح نما، اعم از چسب اعلامیه ها، آلودگی های چربی و مواردی از این قبیل را مرتفع نمایند. به طور کلی قیمت شستشوی نمای ساختمان بر اساس جنس مصالح نما، میزان آلودگی سطوح و مساحت کار مشخص می گردد. گروه ساختمانی نماروز به صورت حرفه ای، همواره آمادۀ ارائه خدمات ساختمان با طناب می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()