نقاشی یکی از راهکارهای کم هزینه برای تغییر در نمای داخلی ساختمان است. با استفاده از این فرصت می توان تغییرات قابل توجهی در نمای داخلی و خارجی ساختمان بوجود آورد. به طور کلی رنگ زیبایی خاص و غیر قابل وصف به محیط می بخشد و می توان از آن در محیط های مسکونی و تجاری استفاده نمود و یکنواختی محیط را از بین برد. همانطور که می دانید محیط بدون داشتن رنگ، حالت کسالت بار خواهد داشت. اجرای  نقاشی ساختمان با استفاده از ابزارآلات متنوع پیاده سازی می شود. جهت ایجاد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون قسمت های مختلف، می توان از امکانات نقاشی ساختمان با رنگبندی های مختلف استفاده نمود.

گروه نقاشی ساختمان عیوضی متشکل از نقاش ساختمان حرفه ای است که می توانند متناسب با هر نمای دکوراسیون، بهترین ایده های طراحی و نقاشی ساختمان را متناسب با نوع کاربری که برای فضا در نظر گرفته اند، انجام دهد. این مجموعۀ معتبر تا کنون توانسته پروژه های متعددی در حوزۀ نقاشی ساختمان به سبک مدرن و کلاسیک را با موفقیت انجام دهد.

اهمیت نقاشی ساختمان، جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون است. در حال حاضر امکان نقاشی ساختمان رنگ پلاستیکی، رنگ روغنی، رنگ پتینه، رنگ بلکا، رنگ کنیتکس، رنگ مولتی کالی و ... با ابزارآلات قلم مو، اسپری رنگ و غلتک وجود دارد. البته پیش از انجام رنگ آمیزی ساختمان نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است. به عبارتی نیاز است که سطوح دیوار را صاف و بدون ترک ایجاد نمود. قسمت های ترک خورده و سوراخ های موجود بر روی دیوار با استفاده از بتونه پر می شود و سپس با سمباده قسمت های ناهموار را مسطح می نمایند. در انتها، پس از رنگ آستر، نقاشی نهایی انجام می گیرد.

جهت سفارش نقاشی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره با بهترین نقاش ساختمان می توانید از تجربیات گروه نقاشی ساختمان عیوضی بهره مند گردید.

گروه نقاشی ساختمان عیوضی

 شماره تماس: 09124783693 - 09374452917

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()