خدمات ساختمانی که در راستای نمای خارجی ارائه داده می شود، با استفاده از ابزارآلات مخصوص صورت می گیرد. اجرای رنگ آمیزی نما نیازمند به تجهیزات کار در ارتفاع است چون دسترسی به این بخش از ساختمان راحت نمی باشد و نیازمند نیروی کار مجرب دارد. گروه ساختمانی نماروز این پست را به منظور ارتقاء سطح آگاهی شما فراهم نموده است تا بیشتر با نحوۀ خدمات  رنگ آمیزی نما آشنا شوید. جهت نقاشی نما از رنگ های مختلفی استفاده می شود که می توان به رنگ بلکا، مولتی کالر، رنگ پلاستیکی و ... اشاره نمود. امکان انجام رنگ آمیزی نما با مصالح ساختمانی مختلف وجود دارد و به دلیل اینکه نمای ساختمان از سطح زمین ارتفاع بیشتری دارد، علاوه بر لوازم نقاشی، نقاش ساختمان باید مجهز به تجهیزات ایمنی باشد.

مجموعۀ نماروز از جمله گروه های ساختمانی فعال و پویا در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره در تلاش برای توسعۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع و کیفیت آنها می باشد.

قیمت رنگ آمیزی نما در تهران

قیمت رنگ آمیزی نما در تهران به فاکتورهای متعددی وابسته می باشد که می توان به جنس رنگ، مساحت نما، روش نقاشی و طرح رنگ آمیزی اشاره نمود. رنگ آمیزی نما در ارتفاع همانند نقاشی نمای داخلی ساختمان است ولی فرد باید قدرت بدنی لازم برای استفاده از ابزارآلات کار در ارتفاع نیز داشته باشد.

اکثر مراکز ساختمانی کار در ارتفاع، قادر به ارائه خدمات رنگ آمیزی نما با طناب می باشند چون آزادی عمل فرد جهت دسترسی به قسمت های مختلف نما بیشتر خواهد بود. مراحل رنگ آمیزی نما نیز همانند رنگ آمیزی داخل ساختمان به صورت مرحله ای انجام می گیرد و نیاز به بتونه کاری، سمباده زنی، زدن رنگ آستر و رنگ نهایی می باشد.

جهت سفارش نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و رنگ آمیزی نما با قیمت ارزان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 630
نمایش همه
علاقه مندی ها ()