نقاش ساختمان مهمترین شخصی است که تخصص لازم برای رنگ آمیزی ساختمان را با به کارگیری صحیح از متریال رنگ، قلم مو، غلتک، اسپری رنگ، کاردک، بتونه، سمباده و دیگر ابزارآلات دارد. به طور کلی نقاش ساختمان مبتدی و نقاش ساختمان حرفه ای متناسب با میزان مهارت هایی که کسب نموده اند، قادر به ارائه خدمات نقاشی ساختمان هستند. یک نقاش ساختمان با تجربیات فراوانی که طی سال ها فعالیت مداوم کسب نموده است، متناسب با نوع کاربری محیط، از کلیه امکاناتی که در اختیار دارد، جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی استفاده نماید.

مجموعۀ رنگ کاران متشکل از تیم نقاش ساختمان حرفه ای است که تسلط کامل نسبت به اجرای روش های مختلف رنگ آمیزی ساختمان با بهترین متریال را دارند.

نقاش ساختمان در سبک های کلاسیک و مدرن

نقاش ساختمان جهت اجرای نقاشی به سبک کلاسیک و مدرن، نیاز به این دارند که شناخت جامعی نسبت به نحوۀ اجرای آنها داشته باشند. به عنوان مثال سبک نقاشی ساختمان کلاسیک، تلفیقی از طیف رنگ های طبیعی روشن (سفید، شیری، کرم، ...) و یا رنگ های طبیعی تیره ( مشکی، قهوه ای سوخته، قهوه ای کمرنگ، نسکافه ای و ...) می باشند.

باوری که عموم افراد از  نقاشی ساختمان در تهران دارند، استفاده از ایده های هنری در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون است که به صورت کاملاً هنرمندانه از رنگ ها بهره گرفته می شود. در واقع نقاش ساختمان حرفه ای با کسب تجربیات فراوان، قادر به اجرای اصولی هر یک از ضوابط رنگ آمیزی سطوح مختلف ساختمان می باشند.

تعیین میزان دستمزد نقاش ساختمان بر اساس سطح توانایی شخص صورت می گیرد. اهمیت دادن به موضوعات که این چنینی، بخش اعظمی از دغدغه های مهم مالکین ساختمان را به خود درگیر می کند.

گروه رنگ کاران ساختمان طی سال ها فعالیت مداوم توانسته تجربیات فراوانی در حوزۀ رنگ آمیزی ساختمان کسب نماید و  همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655            

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()