میلگرد استیل 420 از دیگر دسته بندی های محصولات آلیاژ استیل استنلس است که از خواص منحصربفرد برخوردار است. میلگرد به عنوان یکی از تجهیزات اولیه جهت اجرای پروژه های مختلف می باشد. مجموعۀ استیل راشا در این مقاله قصد دارد به ویژگی های خاص  میلگرد استیل 420 بپردازد، تا افرادی که با خواص این نوع آلیاژ آشنا نیستند، اطلاعات جامعی بدست آورند. ویژگی بارز آلیاژ استیل استنلس گرید 420، بگیر بودن آن می باشد. به عبارتی دارای خاصیت مغناطیسی و ضد زنگ می باشد. در عین حال مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن و دمای بالا دارد. میلگرد استیل 420 بر اساس استانداردهای DIN به فولاد 1.4021 نیز شناخته می شود. به طور کلی استیل گرید 420 نوع اصلاح شدۀ استیل گرید 410 است و میزان درصد کربن در این نوع استیل بسیار است و جهت ساخت تجهزات صنعتی که در معرض حرارت بالا قرار گرفته می شوند، گزینۀ مناسبی می باشد.

خرید میلگرد استیل 420 و پارامترهای تعیین قیمت ان

با توجه به مطالب مذکور، امکان خرید میلگرد استیل 420 که دارای تحمل حرارت بالای 370 درجه سانتی گراد است، برای صنعت گران فراهم می باشد. این نوع میلگرد در برابر فعالیت های جوشکاری مقاومت بالایی دارد و در انتها باید آنیل کاری شود.

از دیگر ویژگی های بارز میلگرد استیل 420، می توان به انعطاف پذیری بالا و حالت فرم پذیری آن اشاره نمود. امروزه امکان خرید میلگرد استیل 420 با ضخامت متفاوت برای مشتریان فراهم می باشد. متناسب با موقعیت های مختلف، می توان میلگرد مناسب تهیه نمود.

مصارف عمدۀ میلگرد استیل 420 در امور صنعت خودروسازی، تجهیزات هیدرولیکی، ساخت تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات و ابزارآلات دندانپزشکی و جراحی، تجهیزات آزمایشگاهی و ... به کار برده می شوند.  

شرکت استیل راشا به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش محصولات استیل از جمله فروش پروفیل استیل و میلگرد استیل با گریدهای مختلف با قیمت متعارف می باشند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()