میلگرد استیل یکی دیگر از محصولات استیل موجود در بازار محسوب می شود. میلگرد استیل 304 از جمله پرکاربردترین انواع میلگردی است که می توان از آن در امور مختلف استفاده نمود و این مقاله را در راستای معرفی و اشاره به ویژگی های میلگرد استیل 304 تهیه نموده و در اختیار شما صنعت گران قرار می دهیم. خرید و فروش میلگرد استیل 304 به صورت ساده و یا آجدار صورت می گیرد. صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع مصارفی که برای این محصول در نظر گرفته اند، میلگرد استاندارد و با کیفیتی را تهیه نمایند.

جهت خرید میلگرد استیل 304 با قیمت مناسب می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش محصولات آلیاژ استیل از جمله پروفیل استیل، لوله استیل، میلگرد استیل و ... فعالیت می کند.

خرید میلگرد استیل 304 و مصارف آن

از ابتدای پُست اشاره نمودیم که میلگرد یکی دیگر از محصولاتی است که از آلیاژ استیل با گریدهای مختلف تولید می شوند. همانطور که می دانید میلگرد استیل 304 به عنوان دسته بندی میلگرد استیل نگیر تولید شده و به بازار عرضه می شوند. به طور کلی متناسب با مصارفی که ممکن است در صنایع مختلف برای این محصول داشته باشید، اقدام به خرید میلگرد استیل 304 نمائید چون این نوع میلگرد در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی دارد.

تأمین میلگرد استیل 304 در داخل کشور از طریق واردات از کشورهای آسیای شرقی و اروپایی صورت می پذیرد. به طبع این مسئله، قیمت میلگرد استیل 304، ممکن است در سطح بازار بی ثبات باشد چون بستگی به قیمت آنلاین ارز دارد. متناسب با شرایط مختلف می توان از این نوع میلگرد در اجرای پروژه های ساختمانی، ساخت تجهیزات صنعتی، صنایع نظامی و غیره مشاهده نمود.

برای سفارش غیر حضوری خرید پروفیل استیل و میلگرد استیل می توانید با شرکت استیل راشا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ پخش میلگرد استیل 304 و 420 در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()