سرامیک بر از جمله صفحات برش به شمار می رود و کاربرد آن را می توان در صنایع ساختمان سازی مشاهده نمود. خوشبختانه صنعت طراحی و ساخت سرامیک نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و شاهد عرضۀ انواع سرامیک زیبا با نقش و نگار مختلف می باشیم. به دلیل کاربرد گستردۀ سرامیک در زمینۀ ساخت و ساز، استفاده از دیسک سرامیک بر و دستگاه های فرز دستی و برقی می تواند پروسۀ برش سرامیک را با دقت بیشتری انجام دهد. خرید سرامیک بر بر اساس سایز، نوع و برند صورت می گیرد. در حال حاضر برندهای معتبر متعددی در سطح بازار عرضه می شود چون تنوع سرامیک های تولیدی موجود در بازار بسیار است.  

فروشگاه ابزار مجید از جمله فروشندگان معتبر در حوزۀ فروش صفحات برش دستگاه های فرز و برش در سطح کشور می باشد. از این رو افرادی که در زمینۀ نصب کاشی و سرامیک در نمای خارجی و داخلی ساختمان فعالیت می کنند، می توانند جهت خرید دیسک سرامیک بر با برندهای با کیفیت با واحد فروش ابزار مجید تماس حاصل فرمایند.

اهمیت فروش سرامیک بر

همانطور که می دانید علت اصلی فروش صفحات سرامیک بر، به دلیل برش بدون نقص سرامیک توسط این دیسک ها می باشد. در واقع دیسک های سرامیک بر دارای لبه های الماسی هستند که با دور بالا دارای قابلیت برش سرامیک می باشند. البته این تکنولوژی در ساخت مته نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

تنوع مدل و برندهای دیسک سرامیک بر در سطح بازار بسیار است که می توان به صفحات سرامیک بر ایوا، سدیما، شارک، آسرون، IRONMAX،  VIKING، ERIS و ... اشاره نمود. البته هر کدام از کمپانی های سازندۀ صفحات سرامیک بر، این محصول را در سایزهای متفاوت تولید می کنند که کارایی لازم را داشته باشند.

در صورت نیاز به خرید پرسلان بر ، پیش از خرید می توانید جهت انتخاب دیسک مناسب با کارشناسان فروش فروشگاه ابزار مجید مشورت نمائید.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()