قیمت پنجره دوجداره به عوامل متعددی وابسته می باشد، که ما قصد داریم در این متن به برخی از آنها بپردازیم و اینکه ویژگی های پنجره دوجداره چیست و موارد کاربرد آن کدام است؟

پنجره دوجداره نسل جدید پنجره های ساختمانی به شمار می رود. هدف از طراحی و ساخت پنجره های دوجداره صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد و این مسئله می تواند تأثیر مستقیم بر روی رفاه زندگی افراد خواهد داشت. با توجه به کاربردی که این محصول دارد، می توان از  قیمت پنجره دوجداره صرفه نظر نمود. در ادامۀ مباحث به اجزای تشکیل دهندۀ پنجرۀ دوجداره خواهیم پرداخت تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

آنلاین پنجره به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینۀ درب و پنجره دوجداره فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای اجرای پروژه های مختلف در حوزۀ ساخت و نصب پنجره های دوجداره upvc، آلومینیومی، آلوود و ... می باشند.

قیمت پنجره دوجداره upvc

قیمت پنجره دوجداره upvc به کیفیت و ابعاد پنجره بستگی دارد. اجزای تشکیل دهندۀ پنجره دوجداره عبارتند از دو لایه شیشه، فضای میان بدون هوا، قطعۀ اسپیسر، رطوبت گیر (خشک کننده) و آب بندی می باشد. از مهمترین مزایای پنجره های دوجداره آب بندی شده می توان به کاهش میزان صدا با فرکانس زیاد و یا متوسط اشاره نمود. قیمت پنجره دوجداره یوپی وی سی به ضخامت شیشه و ابعاد آن بستگی خواهد داشت.

به طور کلی پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های تک جداره، ایمنی بیشتری خواهد داشت چون شکستن دو لایه شیشه سخت تر از یک لایه شیشه می باشد. از این رو افرادی که تمایل دارند سطح ایمنی محل سکونت خود را بهبود ببخشند می توانند از مزایای پنجره چند لایه استفاده نمایند.

جهت استعلام قیمت خرید پنجره دوجداره و درب دوجداره می توانید با گروه آنلاین پنجره تماس حاصل فرمائید.

آنلاین پنجره 

 شماره تماس:  02128422647

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()