پوکه معدنی نوعی دانه هایی از جنس سنگ می باشد و به دلیل ویژگی خاص آن، موارد کاربرد گسترده ای دارد. قیمت پوکه معدنی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به جنس و انواع آن اشاره نمود. در ادامۀ متن بیشتر به ویژگی های آن اشاره خواهیم نمود. لازم به ذکر است که قیمت پوکه معدنی در شهرهای مختلف، با یکدیگر تفاوت های جزئی داشته باشند. پوکه معدنی نتیجۀ فعل و انفعالات گدازه های آتشفشان می باشد که پس از سرد شدن به حالت سنگ های متخلخل درمی آیند. به دلیل ویژگی های ساختاری که پوکه های معدنی دارد، از آنها در امور ساختمان سازی استفاده می نمایند.

پوکه معدنی رضایی چندین سال است که در زمینۀ تهیه و توزیع پوکه های معدنی از معادن بزرگ در کشور فعالیت می کند. قادر به عرضۀ انواع پوکه معدنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشند.

قیمت پوکه معدنی در تهران

قیمت پوکه معدنی در تهران به کیفیت پوکه و ابعاد آنها بستگی دارد. از این رو توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید پوکه معدنی، شناخت کافی نسبت به انواع پوکه و کاربرد آنها داشته باشید. در این صورت می توانید متناسب با نوع کارایی که برای این نوع سنگ در نظر گرفته اید، با قیمت مناسب پوکه معدنی را تهیه نمائید.

به دلیل تنوع بالای معادن استخراج پوکه و انواع آن، قیمت پوکه معدنی در ابعاد مختلف، متفاوت از یکدیگر مشخص می گردد.

قیمت پوکه معدنی قروه متفاوت از قیمت پوکه معدنی تبریز می باشد که این مسئله در رابطه با دیگر مکان های استخراج پوکه صادق خواهد بود. البته قیمت پوکه معدنی عدسی، فندوقی، بادامی و ... تفاوت های قابل توجهی به یکدیگر دارند.

برای اطلاع از آخرین قیمت فروش انواع پوکه معدنی مانند فروش پوکه معدنی کیسه ای می توانید با واحد توزیع پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()