شستشوی آجر نما نسبت به گذشته تغییر نموده است چون بر تنوع این نوع مصالح ساختمانی افزوده اند و از مواد اولیه مختلف جهت ساخت آجر نما استفاده می کنند. علاوه بر آنکه ارتفاع ساختمان ها نسبت به گذشته بلندتر شده است و جهت انجام شستشوی آجر نما نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص کار در ارتفاع می باشد، که در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت. این مقاله جهت ارتقاء سطح اطلاعات عمومی شما جهت آشنایی با روش های شستشوی آجر نما تهیه شده است و در اختیار شما کاربران عزیزی قرار می دهیم.

گروه نماروز فعالیت خود را در چند سال اخیر ساماندهی نموده است و توانسته با تأمین تجهیزات ایمنی و جهت اجرای امور تخصصی کار در ارتفاع، خدمات نماشویی با طناب و دیگر تجهیزات به متقاضیان در سطح شهر ارائه دهد.

شستشوی آجر نما با مواد مخصوص

به دلایل مختلفی ممکن است سطوح آجر نمای ساختمان، کثیف و آولوده شود که در این صورت تأثیر منفی بر روی نمای ساختمان و جلوۀ شهر خواهد داشت.

گرد و خاک، دیوار نوشته، آلودگی هوا، دود ترافیک شهری، چسباندن اعلامیه و آگهی، پاشیدن مصالح ساختمانی، شوره زدگی و ... برخی از عواملی هستند که موجب کثیفی سطوح آجر نمای ساختمان می شود.

آجرهای نما در دسته بندی آجرهای خاک رس سوخته، آجرهای بتنی، آجرهای ماسه آهکی، آجرهای لعاب دار، آجرهای نانو و ... تقسیم بندی می شوند. بنابراین متناسب با جنس آنها از روش های مختلف جهت شستشوی آجر نما بهره گرفته می شود.

شستشوی آجر نما با دستگاه واترجت سه فاز یکی از بهترین گزینه هایی است که در امور نماشویی آجر صورت می گیرد چون با خروج آب با فشار 200 بار می تواند به سهولت آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح را از بین ببرد.

جهت درخواست رسیدگی به وضعیت نمای ساختمان از نظر نظافت و تمیزی مانند  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان می توانید از تخصص و تجربیات گروه ساختمانی نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()