نمای ساختمان نیز همانند دیگر قسمت های بنا دچار استهلاک می شود.  آب بندی نمای ساختمان یک کار خدماتی است که در راستای جلوگیری از نفوذ آب باران و گرد و خاک به داخل ساختمان صورت می گیرد. با توجه به اینکه تعداد سازه های ساختمانی با نمای شیشه و کامپوزیت افزایش یافته است، اجرای آب بندی نمای ساختمان با متریال مخصول می تواند مشکلات نمای ساختمان را مرتفع نماید. دلایل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد درز و ترک، شوره زدگی و ... در برخی از قسمت های نمای ساختمان می شود. بدین ترتیب پیش از آنکه حجم خسارت بوجود آمده در نمای ساختمان افزایش پیدا نکند، می توان از گروه های ساختمانی کار در ارتفاع، تقاضای اجرای آب بندی نمای ساختمان را با ابزارآلات و چسب های مخصوص انجام دهند.  

گروه نماروز یکی دیگر از گروه های ساختمانی است که قادر به ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، به سهولت می تواند پروسۀ آب بندی نمای ساختمان را با مواد و چسب های مختلف انجام دهد.

اجرای اصولی آب بندی نمای ساختمان

با توجه به تنوع مصالح ساختمانی که در نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند، جهت پوشاندن درز و ترک ها نیاز به استفاده از متریال مخصوص است که چسبندگی لازم را داشته باشد. در ادامۀ مقاله به برخی از متریال مورد نیاز جهت آب بندی نمای ساختمان می پردازیم.

جهت آب بندی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت می توان از چسب های مخصوص آب بندی استفاده نمود. چسب آکریلیک، چسب سیلیکون و چسب پلی یورتان از جمله چسب هایی هستند که در امور آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند ولی هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های متفاوت هستند.

جهت  نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و اجرای آب بندی قسمت های مختلف نمای ساختمان می توانید از تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()