شستشوی نمای ساختمان در دسته بندی خدمات ساختمانی به شمار می رود. به طور کلی طراحی نما نقش بسزایی بر روی زیبایی ظاهری ساختمان دارد و معماران همواره در تلاش هستند با بهره گیری از متریال و مصالح ساختمانی مختلف، جلوۀ نمای ساختمان را بهبود ببخشند. برخی از ساختمان ها به دلیل موقعیت مکانی و کاربری که دارد، حفظ زیبایی آنها ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی نظر بینندگان خواهد داشت. جهت از بین بردن لکه و آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح نما، می توانند از خدمات شستشوی نمای ساختمان استفاده نمایند.

گروه نماروز یکی دیگر از مجموعه های حرفه ای در حوزۀ اجرای خدمات ساختمانی است که مجهز به تجهیزات کار در ارتفاع هستند. با استخدام نیروی کار متخصص، توانمند در ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان در منطقۀ تهران می باشند.

شستشوی نمای ساختمان با روش های مختلف

به دلیل تنوع مصالح ساختمانی نما، روش های متفاوتی جهت اجرای شستشوی نمای ساختمان در نظر گرفته می شود. در واقع کارشناسان فنی پیش از انجام کار، وضعیت نمای ساختمان را بررسی نموده و سپس مناسب ترین روش و راهکار را جهت نماشویی ساختمان انتخاب می نمایند.

روش های شستشوی نمای ساختمان بر اساس نوع مصالح ساختمانی به دسته بندی نمای اچ پی ال و کامپوزیت، نمای سطوح غیر صیقلی، نمای شیشه ای و نمای ترموود تقسیم بندی می شوند و جهت نظافت سطوح نما از ابزارآلات مختلف استفاده می شود.

تکنسین های مجرب قادر به اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست هستند. می توانند متناسب با طراحی نمای ساختمان و امکاناتی که جهت دسترسی به نما دارند، ارائه خدمات نماشویی را انجام دهند. متناسب با لکه و کثیفی های ایجاد شده بر روی سطوح، از روش های مختلف جهت شستشوی نمای ساختمان استفاده می نمایند.

جهت برآورد هزینۀ شستشوی نمای ساختمان مانند  شستشوی کامپوزیت نمای ساختمان مورد نظر می توانید با کارشناسان گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()