اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک کار تخصصی می باشد چون دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان، نیاز به تکنسینی دارد که قادر به اجرای کار فنی و ساختمانی در ارتفاع را داشته باشد. تنها برخی از گروه های ساختمانی قادر به اجرای اصولی نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هستند. عوامل متعددی وجود دارد که موجب سُست شدن و تخریب مصالح موجود در نمای ساختمان می شود و عدم رسیدگی به این موضوع مهم، علاوه بر آنکه موجب کاهش دوام ساختمان می شود، بلکه امکان ریزش مصالح ساختمان بر روی عابرین پیاده وجود داشته باشد و خسارت جانی برای افراد به همراه آورد.

گروه کار در ارتفاع نماروز با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ اجرای فعالیت های ساختمانی، قادر به انجام اصولی مراحل نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با ابزارآلات مخصوص و تجهیزات ایمنی می باشد.

تعمیرات و اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

هدف از انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، انجام تعمیرات مصالح ساختمانی که دچار شکستگی و یا ترک خوردگی شده اند، می باشد. در واقع با این اقدام، تلاش می کنند، از افتادن مصالح ساختمانی نما همچون سنگ، آجر، سرامیک و مواردی از این قبیل جلوگیری کنند.

جهت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، رعایت یک سری نکات مهم ضروری است که در ادامۀ متن بیشتر بدان اشاره خواهیم نمود. خدمات شستشوی نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می گردد.

استفاده از پیچ و واشر از جنس فولاد ضد زنگ و ارتفاع استاندارد متناسب با ضخامت مصالح نما ضرورت دارد. همانطور که می دانید نوع پیچی که انتخاب می شود، باید مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. یک نصاب حرفه ای با بررسی دقیق وضعیت، می تواند مناسب ترین روش را جهت نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انتخاب نماید.

جهت بررسی نمای ساختمانتان از نظر نیاز به خدمات ساختمانی نصب پیچ و رولپلاک می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()